درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود سریال خاتون قسمت ششم 6 کامل با لینک مستقیم

    دانلود سریال خاتون قسمت ششم 6 کامل با لینک مستقیم

  • دانلود قسمت پنجم 5 سریال خاتون کامل با لینک مستقیم

    دانلود قسمت پنجم 5 سریال خاتون کامل با لینک مستقیم

  • دانلود سریال زخم کاری قسمت چهاردهم ( قسمت 14 زخم کاری )

    دانلود سریال زخم کاری قسمت چهاردهم ( قسمت 14 زخم کاری )

  • سرگرمی جالب برای اوقات فراغت با دانلود فیلم و سریال در مدرن فیلم

    سرگرمی جالب برای اوقات فراغت با دانلود فیلم و سریال در مدرن فیلم

  • دانلود شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب های مافیا 3 فصل سوم 3

    دانلود شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب های مافیا 3 فصل سوم 3

  •  دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت سوم  

     دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت سوم  

  • دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

    دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

  • دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم [ قسمت 12 زخم کاری   [

    دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم [ قسمت 12 زخم کاری   [

  • دانلود جدیدترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی در رسانه مدرن فیلم

    دانلود جدیدترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی در رسانه مدرن فیلم

  • دانلود قسمت دوم 2 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت دوم 2

    دانلود قسمت دوم 2 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت دوم 2

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
  • بازدید : 36 مشاهده

دریچه گاز ، داستانی چهار دست که توسط جو هیل به همراه پدرش استفن کینگ نوشته شده ، به فیلمی تولید شده توسط مجری آمریکایی HBO تبدیل خواهد شد. در اینجا اولین جزئیات پروژه ذکر شده است.

 

هواداران پادشاه وحشت بزرگ استفان کینگ (و پسرش جو هیل) خوشحال خواهند شد که بشنوند که اقتباس جدیدی از یکی از کارهای ادبی بی شمارش در راه است. در واقع پخش کننده مشهور آمریکایی HBO ، در حقیقت ، سعی در ساخت اقتباس از دریچه گاز دارد ، داستانی که در مجموعه A گاز توتو توسط پسرش جو هیل منتشر شده است ، که در ایتالیا توسط Sperling & Kupfer منتشر شده است.

 

راستش را بخاطر بسپار ، باید توجه داشت كه دریچه گاز نتیجه همکاری چهار دست كینگ و پسرش جو هیل است كه با او هم اكنون مشاركت شگرف و تكمیلی هنری انجام داده است. فقط فکر کنید که در همان مجموعه در دریچه گاز کامل ، داستان در چمن بلند نیز وجود دارد ، که هیل به همراه پدرش نوشت و در حال حاضر به یک فیلم موفق تبدیل شده توسط نتفلیکس تبدیل شده است.

 

دریچه گاز کامل و فوق العاده Sperling & KupferA - جو هیلد

مجموعه داستان کوتاه جو هیل با عنوان Full Gas

لی دانا جکسون ، تهیه کننده اجرایی سریال Dion که توسط نتفلیکس توزیع شده است ، اسکریپت Throttle را خواهد نوشت که توسط دیوید اس گویر و کیت لوین از طریق برچسب تولیدی آنها ، فانتوم چهار تولید می شود.

 

داستان به دنبال یك پدر و پسری ، در راس یك باند موتورسواری قرار دارد كه از یك كامیون بزرگ در یك بخش بسیار منزوی از بیابان آمریكا وحشت دارند.

 

Throttle برای اولین بار در سال 2009 در گلچینی با عنوان (در ایالات متحده) He Is Legend منتشر شد و بعدا توسط انتشارات IDW در یک کتاب طنز سال 2012 اقتباس شد.

 

فعلاً ، هیچ جزئیات دیگری از این پروژه مشخص نیست ، ظاهرا هنوز در مرحله جنینی ، هرچند رسمیت یافته است.

آنچه مسلم است این است که خانواده پادشاه ، همچنان در جهان نشر و فراتر از آن ، موفقیت های بزرگی را پشت سر می گذارند. فقط فکر کنید که رمان دوم جو هیل ، شاخ ، به فیلمی با بازی دانیل رادکلیف (ستاره هری پاتر فیلم ، به اصطلاح صحبت می کند) تبدیل شده است ، در حالی که سومین ، NOS4A2 ، توسط یک سریال تلویزیونی اقتباس شده است پخش کننده آمریکایی AMC با دومین فصل آینده در ماه ژوئن. اینجا ختم نمی شود. نسخه تلویزیونی سریال های طنز و سریال Locke & Key در حال حاضر در Netflix موجود است و برای فصل دوم تمدید شده است.

 

در عوض ، استفان کینگ چیست؟ ما در مورد نویسنده ای صحبت می کنیم که بیش از 50 کتاب منتشر کرده است - که بسیاری از آنها برای صفحه نمایش اقتباسی شده و به یک فرقه واقعی تبدیل شده اند (به عناوینی مانند Shining ، IT ، بال های آزادی ، مایل سبز فکر کنید) - و چه کسی جشن گرفته می شود. به عنوان یکی از موفق ترین نویسندگان جهان.

 

با بازگشت به Throttle ، ما فقط باید منتظر جزئیات جدید و دقیق تری در مورد این پروژه باشیم که مطمئناً ، حتی اگر اورژانس CoronaVirus در جهان مطمئناً شروع فیلمبرداری را آغاز کند ، همانطور که قبلاً برای بسیاری اتفاق افتاده است ، در آینده بسیار طولانی نخواهد بود. سایر تولیدات

 

تصویر جلد: "جو هیل" توسط گاگ اسیدمور تحت مجوز CC BY-SA 2.0 مجاز است

  • تاریخ ارسال : جمعه 22 فروردین 1399
  • بازدید : 33 مشاهده

پیتر برگ و مارک والبرگ برای دومین بار دومین ساخته خود را برای پنجمین بار برای یک فیلم دوباره متحد می کنند و خود را از داستانهای واقعی دراماتیک قهرمانان آمریکایی روزمره دور می کنند: اگر شکل متفاوت باشد ، ماده در اسپنسر محرمانه تغییر نمی کند.

 

پیتر برگ و مارک والبرگ چنین پدیده ای ذاتاً آمریکایی هستند که احتمالاً هیچ زنگ نسبت به عموم ایتالیایی زنگ نمی زند که در کاتالوگ نتفلیکس به اسپنسر محرمانه برسند. شش سال پس از شکل گیری مشارکت آنها ، کارگردان هنکوک و جمعه شب چراغها و بازیگر Departed و Ted خود را برای پنجمین بار در حال کار با هم می دانند ، برای آنچه که در حال حاضر پر بیننده ترین فیلم در کل کاتالوگ نتفلیکس است. ایتالیایی.

 

برای جلوگیری از درک عموم مردم ایتالیا و درک کامل این مشارکت ، فرصت های از دست رفته ای وجود دارد: در ایتالیا Friday Night Lights ، مجموعه تلویزیونی که برگ را به عنوان کارگردان رویاهای ورزشی آمریکایی (شکسته) راه اندازی کرد ، فقط از طریق ماهواره یا کانال پخش می شد افراد خردسال زمینی دیجیتال (Joi و Rai4) که همچنان یک محصول طاقچه هستند و هرگز به عنوان فرقه ای در ایالات متحده تبدیل نمی شوند.

 

NetflixMark Wahlberg و Alan Arkin روی مبل HD

جالب است که می توان مارک والبرگ را در نقشی مشاهده کرد که جنبه جنجالی شخصیت او را در آغوش می گیرد و به او اجازه می دهد تا ضدقهرمان شود.

همان فیلم دارای Lone Survivor بود ، اولین فیلم از همکاری بین والبرگ و برگ ، بر اساس (واقعی) شاهکارهای جنگ و بقاء یک سرباز شجاع آمریکایی: در خانه یک موفقیت قریب به اتفاق ، در ایتالیا او با احتیاط رفتار کرد اما هیچ چیز بیشتر.

 

مارک والبرگ ، جنجالی ترین قهرمان اکشن هالیوود

علاوه بر این (و من خوشبختانه می خواهم به ما اضافه شود) در Bel Paese ، سفرهای خارجی که بازیگر تد مشهور است ، اساساً این خبر را ایجاد نمی کنند. مترجم مشهور به دلیل داشتن شخصیتی دشوار ، شخصیت اصلی بحث و جدال ها شده است. به عنوان مثال ، وی گفت که اگر او در یازده سپتامبر 2001 به همراه فرزندان خود در یکی از هواپیماهای ربوده شده قرار گرفته بود ، مطمئناً او می توانست تنها تروریست ها را از بین ببرد و سقوط برج ها و حمله به سایر اهداف حساس را به دست آورد. علاوه بر این ، این بازیگر ادعا می کند که بکر بودن خود و موفقیت او از این حقیقت ناشی می شود که خودارضایی نمی کند (نشان می دهد که این حرکتی ضعیف است حتی قبل از یک گناه طبق مذهب سفت و سخت مسیحی که او در آغوش دارد). مشهور به دینداری خود ، حتی برای سفر به حاشیه نژادپرستی چیز جدیدی نیست.

 

در تصویر توصیفی از پدیده Wahlberg ، بوستون نمی تواند از دست برود ، شهری که این بازیگر متولد و بزرگ شده و قلب زندگی حرفه ای فیلم او: از The Departed - خوب و بد مارتین اسکورسیزی (که برای او نامزد اسکار کرد). ) در بوستون - Manhunt ، شهر Massachussets تقریبا یک باند فیزیکی بازیگر است ، زمینه ای ایده آل و ممتاز که در آن او می تواند نفس تغییر دهنده نوبت خود را تفسیر کند.

 

دوک NetflixWinston Duke در صحنه Spencer ConfidentialHD

به نظر یک بازیگر امیدوار مانند وینستون دوک تنها به نظر می رسد نقشی که در آن می درخشد وجود ندارد

با توجه به اینكه چهره عمومی Wahlberg چه شخصیتی دارد ، می توان فهمید كه مخاطب هدف فیلم های او كدام است: تماشاگرانی كه به دنبال یك فیلم اکشن "صادقانه" هستند ، كه داستانهای واقعی آمریكایی از قهرمانان رایج در برابر سیستم را روایت می كند و ، در صورت امکان ، آنها با بیگانگان ، تروریست های بی نام و شخصیت ، می جنگند که به هدف خشونت توجیه شده با حقیقت داستان تبدیل می شوند اما در اینجا و آنجا حتی به نظر می رسد مورد نظر یا لذت می برد. خلاصه ، اگر فکر کردید که فیلمهای مرحوم کلینت ایستوود (مثلاً به ریچارد جواهل) آنقدر جمهوریخواهید که خیلی قطبی باشند ، صبر کنید تا ببینید که برگ و وهبرگ چه می توانند در زیر بی ضرر یک فیلم صادق (بی نظیر) قرار بگیرند. عمل است.

 

محرمانه Spenser: Berg و Wahlberg در نتفلیکس قرار دارند

روی کاغذ Spenser محرمانه باید در مقایسه با فیلم های قبلی این دوقلوی ، تغییر قابل توجهی ایجاد کند ، همه اینها از داستانهای واقعی و دراماتیک آمریکایی های عادی که قهرمان شده اند گرفته شده است. در حقیقت ، فیلم شخصیت اصلی یک سری از رمان های متولد شده از قلم رابرت ب پارکر در سال 1973 را به نمایش می گذارد و امروز حتی پس از مرگ نویسنده ادامه دارد. سال 2013 است که Wonderland وارد کتابفروشی می شود ، رمانی که Spenser محرمانه با آن مستقر است. در واقعیت ، به نظر می رسد این فیلم تنها برخی از ویژگی های داستان اصلی را وام می گیرد ، و لحنی طنزآمیز و بسیار آسان را انتخاب می کند که دور از نگرش اغلب دراماتیک همتای ادبی است.

این ویژگی در نظر گرفته شده است به پیدایش محقق خصوصی اسپنسر ، و گفت چگونه و چرا او در زندان به پایان رسید ، از آن خارج شد و به طور اتفاقی گروهی را که در تحقیقات بعدی از او حمایت خواهد کرد ، قرار داد. تمایل به ایجاد پایه های یک حق رای دادن به حدی قوی است که هرچه فیلم سینمایی نزدیک تر به نتیجه خود برسد ، این تصور را واضح تر می کند که تنها اولین خلبان بلند یک سری نتفلیکس در فصل اول خود است. در اینجا زمینه بصری ، ریتم و کارگردانی پیتر برگ نیز وارد روز می شود.

 

NetflixMark Wahlberg و Alan Arkin در یک صحنه Spenser ConfidentialHD

این فیلم از طریق صحنه های بوکس و اکشن تجاوز نهفته خاصی را از بازیگر پیشرو خود به نمایش می گذارد

حقیقت غالباً خاموش این است که پس از Lone Survivor ، این دوئل سعی در موفقیت در جعبه آفیس نمود. در حالی که فیلم های بعدی برگ (با یا بدون Wahlberg) به موفقیت مطلوب نرسیدند ، یک سری از کارگردانان نمونه ای از نمونه پیتر برگ (نمونه واقعی قهرمانان آمریکایی را به عنوان بوم برای بیرون کشیدن یک فیلم اکشن دیدنی و میهن پرستانه استفاده کردند) گرفتند. با نتایج اغلب بهتر از نسخه اصلی. شاید بهترین شاگرد برگ تا به امروز جوزف کوسینسکی باشد که پس از قابل توجه فقط The Brave در دنباله Top Gun کار می کند.

 

اما در اسپنسر محرمانه ، پیتر برگ نشان می دهد که او نه قادر به آموختن از اشتباهات خود بوده است و نه قادر به تکرار افتخارات خود است. پرخاشگری ضمنی یک فیلم با بازی مارک والبرگ باعث می شود همه چیز ، حتی جنبه طنز فیلم ، ظاهراً به نظر برسد. هر صحنه با حجمی ارائه می شود که خالی از لطف نیست و یا زیاد می شود: مثلاً شخصیت سابق شخصیت اصلی را ببینید ، مثالی پر زرق و برق که چگونه فیلمنامه نویسان و کارگردانان خاصی قادر به ایجاد شخصیت زن سخت نیستند بدون بیرون آوردن زنی که شبیه جنون روانی برای بدتر ساختن یک فیلم با جاه طلبی های تلویزیونی (به تعبیر شرارت آور قدیمی این اصطلاح) یک تولید نسبتاً شل و ول وجود دارد ، که نمی تواند با شکوه و سازنده بوستون همراه باشد: manhunt یا Lone Survivor.

 

Spenser Confidential و خط تولید فیلم Netflix

برخی نکات مثبت به ویژه در بخش بازیگران وجود دارد. الیزا شلسینگر ، آلن آرکین و وینستون دوک (مترجم بالقوه ای که باید مورد توجه قرار گیرند) با نقش های ingratissimi خود ، نهایت تلاش خود را انجام می دهند ، شامل آسیب یک وولبرگ بر روی گشاد و غیرمسئول ، البته در محله های نوجوانی خود در بوستون افتاد ، جایی که فیلم کاملاً در زمان ضبط فیلمبرداری شد. اگر Spenser Confidential فیلمی با جاه طلبی های متوسط ​​است ، به اندازه کافی خوب است که یک عصر شبانه خنده دار را با خندیدن با او بگذرانید و گاهی درباره فیلمی که می بینید ، آنچه در زیر آن پنهان می شود ، از نظر بالقوه خطرناک تر و دلسرد کننده تر است. ما قبلاً در مورد پیام نه حتی پنهان فیلم های برگی گفته ایم.

 

پوستر محرمانه Spenser

Netflix بکشد

فیلم

محرمانه Spenser

2020

ژانر: اکشن و ماجراجویی ، کمدی ، تریلر

کارگردانی: پیتر برگ

فیلمنامه: برایان هلگلند ، رابرت بی پارکر ، شان اوکی ، اِس اتکینز

بازیگران: مارک والبرگ ، وینستون دوک ، آلن آرکین ، الیزا شلسینگر ، مایکل گاستون کل بازیگران را تماشا می کنند

به پرونده بروید

در Netflix تماشا کنید

با نگاه به فیلم هایی از این دست و به طور فزاینده نوجوانی از محصولات Netflix در ابتدا برای مخاطبان بالغ مانند لاک و کلید در نظر گرفته شده تعجب می کند که آیا Netflix به طور کامل جاه طلبی را برای ارائه چیزی جسورانه ، نویسنده و جسورانه رها کرده است ، خود را به همان اندازه پیشنهاد می کند. آشنا و کنترل شده اما ثروتمندتر از فروشگاه دیزنی است.

 

با فکر کردن به فیلم و محصولات سریالی که رقیب آمازون تولید می کند ، تفاوت کیفیت متوسط ​​بسیار ناچیز است. خارج از عناوینی که نتفلیکس برای مدار جشنواره فکر می کند ، پانورامای فیلم از تولیدات اصلی آن به طور فزاینده ای دلسرد کننده می شود. و همچنین انتخاب عمومی: با داشتن یک فروشگاه گسترده و متنوع مانند Netflix ، گذراندن دو ساعت در مقابل Spenser Confidential ، حتی وقتی که به دنبال یک فیلم اکشن دیدنی و سرگرم کننده هستید ، به صراحت هدر می دهید.

 

Spenser Confidential از 6 مارس 2020 در شبکه نتفلیکس موجود است.

 

امتیاز 5/10

 

منبع : 

https://modernfilm.ir/

http://taherkamali.zarinblog.ir/2020/04/10/lost-girls%d8%8c-review-%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%a7%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-netflix-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%aa%d9%84-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d9%84%d8%a7%d9%86/

  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 22 اسفند 1398
  • بازدید : 58 مشاهده

دانلود فیلم مشت آخر مهدی فخیم زاده حجم کم کیفیت عالی لینک مستقیم رامین راستاد 

دانلود قانونی فیلم مشت آخر مهدی فخیم زاده 

دوران کودکی و نوجوانی مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده در سال ۱۳۲۱ و در شهر تهران متولد شد. این بازیگر جزو معدود هنرمندان کشور می باشد که هم در سینمای قبل از انقلاب و هم در سینمای پس از انقلاب نقشی عمده را بازی کرده است و این به خاطر آن است که تحصیلات آکادمیک بازیگری را گذرانده است. فخیم زاده در رشته ی ادبیات فرانسه در دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است و از همان دوران نوجوانی نسبت به این درس اهمیت زیادی می داده است. فضای خانواده او و هم چنین تلاش و پشتکاری که خودش داشت باعث شد تا پا به عرصه ی پر هیاهوی سینما و تلویزیون بگذارد و توانایی های خودش را در این زمینه ثابت کند.

آغاز فعالیت حرفه ای

مهدی فخیم زاده کار بازیگری را در سال ۱۳۴۹ و با بازی در فیلم «تپلیِ رضا میر لوحی» آغاز کرد. او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون همایون، مرتضی عقیلی و زری خوشکام بازی کرد و بدین ترتیب با ارائه ی یک بازی شگفت انگیز توانست ثابت کند که می تواند یکی از بهترین های سینمای ایران باشد.


مهدی فخیم زاده قبل از انقلاب

با نگاهی کوتاه به سابقه ی بازیگری فخیم زاده می توانیم ببینیم که او در آثار مختلف و در ژانرهای متفاوتی بازی کرده است. بسیاری او را با جمشید هاشم پور مقایسه می کنند و این مسئله به دلیل آن است که فخیم زاده تمامی سکانس های اکشن فیلم هایش را خودش بازی می کند. کاراته ورزشی است که مهدی فخیم زاده به صورت حرفه ای آن را دنبال می کند و همین ورزش باعث شده تا او بدنی ورزیده و آماده برای ایفای نقش های اکشن داشته باشد.

 
این مطلب را هم بخوانید
 
بیوگرافی شیوا طاهری + تصاویر و آدرس اینستاگرام

بازیگر مورد علاقه

 بعضی کارهای شکیبایی را خیلی دوست داشتم، نقش مدرس که در تله تئاتری برای تلویزیون کار کرد. خیلی این کار به من چسبید تا حدی  که به او زنگ زدم. بازی حامد بهداد در برخی کارهایش موفق است و بازی او را دوست دارم. ال پاچینو را دوست دارم اما نه همه کارهایش را.

به من تهمت زدند

فخیم زاده در پاسخ به این که آیا شما اجازه ندادید فیلم سینمایی «بادیگارد» در جشنواره سیمرغ بگیرد، گفت: این تهمت است. ما در جلسات داوری هفت نفر بودیم. فیلم ها را نمایش می دهند و در آخر همه برنده ها را انتخاب می کنند. یک فرد تصمیم گیرنده نیست. من موافق «بادیگارد» نبودم ولی اصلا اینطور نبود که من جلوی جایزه بردنش را بگیرم. مصطفی راعی، نیکی کریمی و ساداتیان آن سال بودند. کلی جلسه گذاشته می شود و تصمیم گیری می شود. من فیلمی را رد نمی کنم. من نظر می دهم. در نهایت جمع تصمیم می گیرد. آدم هایی که در هیات داوران هستند تجربه ای دارند و نمی شود چیزی را به آنها تحمیل کرد. من همان سال از فیلم کمال تبریزی خوشم آمده بود اما جایزه نگرفت.

تصادف شدید در جاده چالوس

مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان کشورمان در مسیر جاده چالوس و هنگام تصویربرداری فیلم سینمایی مشت آخر دچار تصادف وحشتناکی شد و از ناحیه سر و گردن ، لگن و زیر چانه دچار اسیب جدی شد اما خوشبختانه توانست سلامت خود را به دست آورد و بعد از مدتی بستری در بیمارستان با بهبودی نسبی روانه منزل شد.

مهدی فخیم زاده کاراته

فخیم زاده در پاسخ به اینکه چرا دیگر سریال های تاریخی نمی سازد، گفت: کارهای تاریخی اینطور نیست که من روزی سناریو را دستم گرفته باشم و به دفتر حیدریان برویم و بگویم می خواهم زندگی امام رضا (ع) را بسازم. کارها از بالا تصویب می شود و به ما پیشنهاد می شود. بعد از «ولایت عشق» فکر کردم دیگر سراغ کارهای تاریخی به ویژه تاریخ مذهبی نروم. آدم های زیادی نظر دارند و نظرات مختفلی دارند. من برای ساخت «ولایت عشق» یکسال وسط کتاب های تاریخی گم شده بودم و یادداشت برداری می کردم. مردم فیلم عادی را اگر موفق نشود نمی بینند یا می گویند بد است یا شکست خورد اما کار تاریخی مذهبی با اعتقاد مردم سروکار دارد. می ترسیدم  کاری نکند وبه اعتقاد مردم لطمه بزند.

 

منابع : 

http://bookmark-template.com/story6527083/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://mediajx.com/story7595731/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده       

http://bookmark-dofollow.com/story6527752/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://socialmediainuk.com/story5101249/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://prbookmarkingwebsites.com/story4657647/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://dirstop.com/story5385624/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://gorillasocialwork.com/story5386363/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://ztndz.com/story6890055/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://socialrus.com/story4806190/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://socialmediastore.net/story5222125/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkbirth.com/story5048241/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkport.com/story5234077/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://socialnetworkadsinfo.com/story5259661/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkloves.com/story5290062/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkstumble.com/story759426/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://getsocialpr.com/story5300558/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkstime.com/story6328822/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://opensocialfactory.com/story4233330/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkrange.com/story7160458/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://gatherbookmarks.com/story6417616/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkextent.com/story7273553/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkspring.com/story776853/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarksknot.com/story7284681/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://altbookmark.com/story7273194/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkja.com/story7275008/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://letusbookmark.com/story7137524/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkswing.com/story7261947/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://trackbookmark.com/story7076807/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://hindibookmark.com/story7146712/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarkshq.com/story7143788/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://nybookmark.com/story6429666/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://bookmarketmaven.com/story6411933/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده

http://iowa-bookmarks.com/story6419054/مشت-آخر-مهدی-فخیم-زاده 

  • تاریخ ارسال : یکشنبه 11 اسفند 1398
  • بازدید : 33 مشاهده

مدرن فیلم با جدیدترین فیلم های ایرانی با حجم اینترنت نیم بها با لینک مستقیم و کیفیت عالی 

در مدرن فیلم می توانید کلیه فیلم های جدید ایرانی را با لینک مستقیم دانلود نمایید 

ایندیانا جونز 5: استیون اسپیلبرگ دیگر فیلم را کارگردانی نمی کند

این کارگردان در حال مذاکره اولیه است تا از استیون اسپیلبرگ به عنوان کارگردان منصوب شود.

جیمز مانگولد در حال مذاکره برای جایگزینی استیون اسپیلبرگ به سرپرستی ایندیانا جونز 5 است

ایندیانا جونز 5 پنجمین فیلم در حماسه درباره باستان شناس مشهور با بازی هریسون فورد است. همانطور که کسانی که همیشه حق رای دادن را دنبال کرده اند ، اسپیلبرگ و بازیگر پیشرو می خواستند آخرین بار بعد از ناکامی که پادشاهی کریستال جمجمه ها بود بار دیگر امتحان کنند.

 

اما اکنون به نظر می رسد که استیون اسپیلبرگ دیگر مدیر این پروژه نیست و جیمز مانگولد در حال مذاکره برای جایگزینی وی در فرمان عمل ماجراجویی است. این خبر منحصرا توسط Variety گزارش شده است. اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده "ایندی 5." باقی خواهد ماند. به گفته یک منبع نزدیک به کارگردان ، تصمیم به ترک صندلی این کارگردان کاملاً اسپیلبرگ بود ، به این ترتیب که می خواست شلاق ایندی را به نسل جدید منتقل کند تا دیدگاه تازه خود را در مورد این داستان به ارمغان آورد.

 

به نظر می رسد با توجه به اینکه مرحله توسعه این پروژه بسیار طولانی بوده ، این تصمیم نیز گرفته شده است. در هر صورت ، صحبت از شلاق شخصیت اصلی ، هریسون فورد در مصاحبه اخیر خود گفت که او مجبور است دوباره تمرین کند زیرا دیگر یادش نمی رود که چگونه از آن استفاده کنید!

 

من باید یاد بگیرم که دوباره از شلاق استفاده کنم ، زیرا این چیزی نیست که من از آن استفاده کنم ، اما این همه چیز است. خوب ، من قصد ندارم داستان را با شما به اشتراک بگذارم زیرا به نظر ایده خوبی نیست. اما ما در روابط او تحولات جدیدی را در زندگی او خواهیم دید. خواهیم دید بخشی از تاریخ آن برطرف شده است. این فیلمنامه عالی است. نمی توانم صبر کنم

 

لینک های مفید : 

http://gregorywxzz62839.ampblogs.com/--29611728

http://caidenknnm17628.blogminds.com/-9401016

http://cristianabaa62739.pages10.com/--31193658

http://lukasppon17283.full-design.com/--31856999

http://simonqrsr38495.blogolize.com/--31376574

http://gregoryrsss38405.thezenweb.com/--32539596

http://miloqrsr39405.affiliatblogger.com/26874759/

http://daltonortt49517.diowebhost.com/25047618/

http://titusjkll06273.dbblog.net/20691912/

http://andresopqp27384.tinyblogging.com/--30700607

http://dominickkkkj05162.blog5.net/30519442/

http://arthurjjjj05172.ezblogz.com/20401902/

http://damientuaa62839.designertoblog.com/20020331/

http://griffinssss39406.mpeblog.com/14532656/

http://ricardowxxx51627.blogs-service.com/20093126/

http://felixjklk06273.bluxeblog.com/20653091/

http://franciscorstt39406.arwebo.com/14351771/

http://cristianaaaz61728.articlesblogger.com/14383074/

http://spencerzaab62739.blogpostie.com/14462462/

http://cruzlmnn17284.blogprodesign.com/14305759/

http://connersttt38405.bloggin-ads.com/14464011/

http://rafaelghgg84951.blogerus.com/14465126/

http://riverijkk06172.mybjjblog.com/-9924927

http://fernandoyyzy51728.qowap.com/27523087/

http://arthurijji95062.uzblog.net/-9967657

http://gregorynooo27384.jiliblog.com/26161383/

http://johnathanmuvw51628.getblogs.net/20209664/

http://augustfhii95162.blog2learn.com/28669718/

http://archeriiii95062.dsiblogger.com/20475511/

http://lukaspqqq28395.blogofoto.com/20314125/

http://elliottcfgi95162.acidblog.net/20362111/

http://erickwxxw50617.ka-blogs.com/19915114/

http://dominickkjjj05162.fireblogz.com/20053983/

http://edgariiih94283.aioblogs.com/20384558/

http://travisuuvu49506.xzblogs.com/20285570/

http://trevorbbba62738.free-blogz.com/19978703/

http://beauuvww50627.widblog.com/20246805/

http://paxtoniprr28495.collectblogs.com/20226363/

http://holdengghh94062.blogkoo.com/-14209513

http://cashhijj06273.blog-a-story.com/441105/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://felixaaaz61728.blogoscience.com/426575/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://zionxxww50617.bloggosite.com/472751/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://garrettqqqp28394.blogthisbiz.com/461586/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://elliottrrsr39405.blue-blogs.com/499684/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://paxtonjszh18520.dailyhitblog.com/439945/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://chancewwwv40517.develop-blog.com/485677/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://collinwxxx51073.livebloggs.com/531747/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://brooksghii05162.theobloggers.com/499560/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://lukaspppo27384.topbloghub.com/561755/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://charliepqqq28395.win-blog.com/622966/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://johnnyghhg84950.digiblogbox.com/15553861/

http://jaspermmmm06273.bloginwi.com/17946206/

http://troybbaz62738.worldblogged.com/642094/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://gregorylllk06172.blogzag.com/17939578/

http://angelommml16273.look4blog.com/17939769/

http://emiliodddd73849.jaiblogs.com/16059770/

http://riverffff84951.blogstival.com/14370674/

http://collinoopn17384.imblogs.net/18650172/

http://felixzzzy51628.educationalimpactblog.com/14233021/

http://tituseeij95061.designi1.com/14221721/

http://daltonmnnn17283.ivasdesign.com/14232911/

http://dallasabcc72849.link4blogs.com/14323755/

http://remingtonoppq28495.post-blogs.com/14192382/

http://andycddc73849.mybloglicious.com/14333672/

http://danteoopo27384.blog4youth.com/112608/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://josuezazz61738.review-blogger.com/14006727/

http://beautuww50627.blogolenta.com/634152/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://judahvfpx75296.frewwebs.com/200294/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://andreklmm17295.luwebs.com/192359/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://johnathaniiih95061.kylieblog.com/148682/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://lorenzoopoo17384.webbuzzfeed.com/104531/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://lorenzoqqqr28395.thelateblog.com/128168/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://manueldeef83950.theideasblog.com/115302/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://messiahhhih94061.bligblogging.com/117742/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://erickyzzy61728.59bloggers.com/107913/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://archerqrss39407.blogdal.com/209656/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://messiahijjj95073.blogvivi.com/173524/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://jaspermmmm16283.bloginder.com/256738/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://emilianoefff84950.get-blogging.com/265778/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

http://titusikkk17384.bleepblogs.com/319591/دانلود-فیلم-ایرانی-جدید

  • تاریخ ارسال : دوشنبه 14 بهمن 1398
  • بازدید : 61 مشاهده

True History of Kelly Gang فیلمی وحشیانه است که داستان راهزنان ناد کلی و یک سرزمین کامل را روایت می کند.

جاستین کورزل به زیبایی شناسی خود باز می گردد. بعد از تجربه هالیوود - با یک فلاش پیاپی قاطع - Assassin's Creed ، که در آن شخصیت های قبلی کار خود یعنی مایکل فاسبندر و ماریون کوتیلارد را به همراه داشت ، کارگردان متوجه می شود که جو برانگیخته در نسخه خود از مکبث 2015 ، برای ارائه آنها در یک اثری که همانند از سرگیری اسطوره شکسپیر ، مربوط به افسانه دیگری است که نگاهی به ریشه های محبوب و اصیل یک کشور می اندازد. این فیلمنامه Shaun Grant است که Kurzel برای پیاده سازی صحنه غیرقانونی Ned Kelly ، استفاده از خشونت غیرقانونی و وحشیانه طبیعت غالب ، که به مهد و تحریک کننده یک شرور ریشه دار است ، متکی است.

 

این تقسیم به سه عمل است که زمان را در تاریخ واقعی کلی کلی باند نشان می دهد. پسر ، در خاستگاه شکل راهزن ند. انسان ، در سالهای دانش و روابط در بزرگسالی. مانیتور ، انسانی که خود را به مکانی برای نابود کردن دشمنان گونه های خود تبدیل می کند ، با اجرای یک نقشه دقیق و بیرون آمدن از آن به عنوان یک قهرمان داستان خودش. پیدایش نمادی که به لحظات مهم وجود خود می پردازد ، همراه با سبک یک فیلمساز که هر بخش را با عناصر اصلی ترین دوره ای که باید روایت شود ، متمایز می کند ، در معرض وحدت رسمی قرار می گیرد که همه آنها را در همان حوضه کارگردان همان بازیابی می کند.

 

True History of Kelly Gang - فیلم جاستین کورزل به عنوان استعاره عالی برای یک مادر-زمین تاریخ واقعی Kelly Gang 

در راستای ردیابی اثری از یک زادگاه ابتدایی که شاهد از بین رفتن تدریجی حافظه و احساس تعلق شخصی است ، «تاریخ واقعی Kelly Gang» به یک استعاره بزرگ و عظیم برای سرزمین تحت سلطه غریبه ها تبدیل می شود ، از بومیان بومی که به عنوان گوشت توسط مهاجران پرورش یافته اند و مجبور می شوند. پناه بردن به جنون برای بازگرداندن حق خود بر میهن. مادر ، بدین ترتیب که توسط بازیگر نقش ایسی دیویس بازی می شود ، دیگر نه تنها پدر و مادر شرور مقدم نود کلی است ، بلکه یک پرورش دهنده و ننگ ، معشوقه و مکنده مردانی است که آماده سوءاستفاده از آن ، ادعای آن ، داشتن آن برای عشق یا مزاج ، برای احساس کردن هستند. یا خودخواهی

 

و ، در كودكان به عنوان آینده ای احتمالی برای تجدید حیات گهواره مادر ، شخصیت ندا قربانی آن و عود گسل ها ، تلاش برای بهبود زخم های شایع ، اقدام به عمل در برابر تاج است که در زیر آنها هرگز احساس سوژه نمی کردند. اراذل و اوباشی که جدا از هم جدا با آن سرزمین مادری که برای آن عشق و نفرت ، محبت و ترس را می ریزد ، همیشه آماده فاصله گرفتن از خود به دنبال استقلال خود است ، اما به همان اندازه آماده بازگشت است تا اجازه دهد خودش دوباره با آغوشش مورد استقبال قرار گیرد.

 

بنابراین ، با تجسم عناصر بدیهی قلمرو ، تاریخ واقعی کلی گانگ در حال گل آلود کردن مأموریتهای بی عیب و نقص خود در شهر است. در گرد و غبارهایی که اسبهای دزدیده آن می چرخند ، می چرخند و برای لکه دار کردن پوست خود و تبدیل شدن آن به پوست سخت و بی ادعا ، خود را محاصره می کنند. بدین ترتیب ، کار جاستین کورزل تبدیل به فیلمی کثیف ، ناخالص می شود ، مانند شاخه های درختانی که بطور مداوم با چشم انداز و موهای وحشی و غیر قابل مقاومت از شخصیت های اصلی آن بازتولید می شوند. و همچنین کارهای بدنی در لمس مداوم شخصیت ها ، که دائماً آرزو می کنند در عمق روابط پایدار با دیگران و با خانه خود ، بتوانند پاها و دست های خود را غرق کنند.

 

تاریخ واقعی کلی باند کلی - فقط داستان مردی است که باید به دار آویخته شود

زیبایی امیدوار کننده و روایی قسمت اول فیلم ، جایی که دیالوگ های دیالوگ ها برقرار می شود و جریان مستقیم آنها بدون نیاز به کلمات واسطه ای است ، با دستگیری مرکزی تضعیف می شود که تراکم در ترسیم روابط و اختلافات پی در پی کاراکترها را از دست می دهد. با این حال قدرت مجدد در یک فینال که مطابق ، بصورت بصری و بصری باشد ، جنون ادعایی ند و باند او را بازی می کند. برای حمایت از موقعیت خود ، عکس آری وگنر است ، که بدون افتادن در این تداخل ها ، بسته به حال و هوای اوضاع ، مطابق دستورالعمل جهت کورزل ، بدون سرماخوردگی یا یخ زدگی باقی می ماند ، اما غالباً حاکی از واکنش است. و آشفتگی های انسانی

 

در حالی که ، بنابراین ، با تکیه بر اسکریپت رو به زوال ، تاریخ واقعی Kelly Gang دومی را با شدت شخصیت های اصلی خود متعادل می کند ، اما حتی بیشتر با لباس های آناکرونیستی لباس ها در رابطه با منظره ها ، هر دو دلربا ، پالایش می کند. فوق العاده ، و از قرن و وظایف کلی ها و واقعیت آنها بیرون آمده است. در نشانه وجود یک آرمان اساطیری از طریق خانواده ، آموزش فرهنگی و اجتماعی و آموزش شخصیتی مانند ند کلی ، فیلم جاستین کورزل چیزی نیست جز داستان مردی که به زودی به دار آویخته خواهد شد . اما به یاد آوردن آن ، همانطور که خود کلی به ما آموزش می دهد ، هر داستان ارزش گفتن دارد.

 

لینک های مفید : 

 

http://mediajx.com/story7434553/مدرن-فیلم

http://bookmark-dofollow.com/story6361735/مدرن-فیلم

http://bookmark-template.com/story6361939/مدرن-فیلم

http://prbookmarkingwebsites.com/story4484132/مدرن-فیلم

http://socialmediainuk.com/story4932023/مدرن-فیلم

http://dirstop.com/story5222712/مدرن-فیلم

http://opensocialfactory.com/story4066230/مدرن-فیلم

http://socialmediastore.net/story5059314/مدرن-فیلم

http://gorillasocialwork.com/story5227864/مدرن-فیلم

http://ztndz.com/story6722189/مدرن-فیلم

http://socialrus.com/story4654305/مدرن-فیلم

http://socialnetworkadsinfo.com/story5093565/مدرن-فیلم

http://bookmarkloves.com/story5126605/مدرن-فیلم

http://getsocialpr.com/story5131191/مدرن-فیلم

http://bookmarkstumble.com/story615407/مدرن-فیلم

http://bookmarkport.com/story5071431/مدرن-فیلم

http://bookmarkstime.com/story6183576/مدرن-فیلم

http://bookmarkrange.com/story6993338/مدرن-فیلم

http://gatherbookmarks.com/story6266625/مدرن-فیلم

http://bookmarkspring.com/story627023/مدرن-فیلم

http://bookmarkextent.com/story7107529/مدرن-فیلم

http://bookmarkswing.com/story7101102/مدرن-فیلم

http://letusbookmark.com/story6975852/مدرن-فیلم

http://bookmarkja.com/story7109970/مدرن-فیلم

http://bookmarksknot.com/story7120275/مدرن-فیلم

http://trackbookmark.com/story6916990/مدرن-فیلم

http://altbookmark.com/story7104448/مدرن-فیلم

http://hindibookmark.com/story6983761/مدرن-فیلم

http://bookmarketmaven.com/story6260581/مدرن-فیلم

http://nybookmark.com/story6269534/مدرن-فیلم

http://bookmarkshq.com/story6977163/مدرن-فیلم

http://iowa-bookmarks.com/story6267829/مدرن-فیلم

 

  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 10 بهمن 1398
  • بازدید : 32 مشاهده

به کارگردانی مارکو بوکی ، یک تور بلا بلا موناکا هرگز باران نمی بارد یک قدم کوچک ، کمابیش موفق به احیای سینمای محبوب ایتالیا است.

اولین کارگردانی مارکو بوکی ، که همچنین به این موضوع اهمیت داده است ، A Tor Bella Monaca هرگز باران نمی بارد ، قدمی کوچک در جهت احیای سینمای محبوب ایتالیا است. بر اساس رمانی به همین نام که در سال 2019 توسط بازیگر و کارگردان ساخته شده است ، این فیلم از تعابیر Libero De Rienzo ، Andrea Sartoretti ، Antonia Liskova ، Lorenza Guerrieri ، Fulvia Lorenzetti و Giorgio Colangeli استفاده می کند تا ما را به کشف تور بلا بلا موناکا ، یکی از بهترین شهر حومه رم ، که از پادگان ها ، کوچه های تاریک و افرادی که در حوادث غم انگیز مخلوط شده اند ، درست مثل مائورو (Libero De Rienzo) ، جوانی در دهه سی سالگی خود است که از نظر وجود هیچ قطعیتی به او داده نشده است.

در یک مسابقه مانع ویران شده توسط یک خسارت جدی اقتصادی و شبح بیکاری ، شخصیت اصلی در حال کشف روی پوست خود است که ، بعضی اوقات به دلیل زندگی روزمره خود است که یک فرد می تواند به آنچه که نیست تبدیل شود و پروژه خود را نشان دهد. بدترین طرف زندگی تا اینکه او به یک جنایتکار تبدیل شود.

 

در تور بلا موناکا هرگز باران نمی بارد: اولین کارگردانی مارکو بوکی ما را با طراوت و آگاهی به حومه رم می برد

 

مارکو بوکی از یک مسیر پر جنب و جوش استفاده می کند تا داستانی را بیان کند که در آن همه بازنده هستند ، همه شکست خورده اند ، و تصویری از بی شمار بی عدالتی هایی را ساخته اند که ایتالیا امروز بر روی جمعیت خود می ریزد.

به عنوان "یک عمل عشق به یک جهان ، از خشن ترین و فروتنانه ترین حاشیه ، پر از داستان ، عصبانیت و زندگی" توصیف شده است ، در تور بلا موناکا هرگز باران نمی رود و اولین مراحل کارگردانی بوکی (که دارای فعالیت خود را به عنوان بازیگر تئاتر آغاز کرد و سپس در دنیای سریال و فیلم سینمایی به زمین نشست) یک محصول معتبر را به مردم عرضه کرد ، حتی اگر رنج ناشی از یک epilogue شاید کمی خیلی سریع و پیچیده باشد. علیرغم نقص های ناچیز به دلیل عدم تجربه در پشت دوربین - مانند تصمیم عجیب و غریب تصمیم گیری در مورد ژانرها - در تور بلا موناکا هرگز باران نمی بارد یک فیلم شجاع و جالب است ، که با یک سبک زیبایی شناختی حیرت انگیز ترسیم شده است ( همچنین توسط مدیر عکاسی فدریکو آننیچیارکو).

 

با شروع یک درام دلچسب و احشایی ، قادر به درگیر کردن عموم مردم که شاهد جانشینی وقایع هستند ، فیلم بلند لحن کمدی سیاه را به خود می گیرد. یک انتخاب غیرمنتظره ، اگر با تصمیماتی که در کل مدت فیلم گرفته شده مقایسه می شود. به نظر می رسد که پاشنه آشیل A A Tor Bella Monaca هرگز باران نمی بارد ، در صحنه آخر درست است: فبل خیلی سریع پیچیده می شود و هیچ جایی برای بیننده باقی نمی گذارد نه تنها خیال کند که آینده شخصیت های او را یاد خواهد گرفت. بدانید ، بلکه برای منطقی کردن شیوه های غم انگیز که آنها شروع به دنبال می کنند. بنابراین ، با تکیه بر این جزئیات ، فیلم راه خود را گم کرده است.

 

خالص برخی از پیشرفت های کوچک ، اولین کارگردانی مارکو بوکی به لطف ترکیبی از طراوت و آگاهی است که در یک بازی گرانبها از همدردی ، جوهره یک محصول فیلم را تشکیل می دهد که از طریق آن بوکی تأیید می کند که قادر به جابجایی است. همچنین در نقش کارگردان متخصص است. مطمئناً نویسنده فضای زیادی برای پیشرفت دارد و ما مطمئن هستیم که در آینده وی می تواند دوربین خود را تیز کند. در حال حاضر ، ما فقط باید از دیدگاه یک تور بلا بلا موناکا که هرگز باران نمی بارد لذت ببریم ، فیلمی که یک نقاشی دیواری شنیده شده از حاشیه گوشه های نابینا و ناب است که کارگردان در آن زندگی می کرده است ، او می داند و به ناچار به کدام یک تعلق دارد. ؛ اثری که از راه خود نشانگر یک قدم به جلو در صحنه پاپ ایتالیا است.

 

در تور بلا بلا موناکا هرگز باران نمی رود و از 28 نوامبر 2019 با آلت استوری و مینروا تصاویر در سینما حضور داشته است.

 
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 10 بهمن 1398
  • بازدید : 31 مشاهده

نوری دراماتیک که در آن داستان و رئالیسم ، باتوم را به یکدیگر منتقل می کنند.

این ایده در هوا بود ، صدای مدتی به گوش می رسید ، اما هنوز کسی از کلمات به اعمال نرفته بود. آنتونیو پادوان فکر کرد که در دومین اثر خود با عنوان Il grande passo ، پیش نمایش در مسابقه سی و ششمین جشنواره فیلم تورین ، سرانجام موفق شد دو بازیگر جدا از نظر جسمی مانند تولد جوزپه باتیستون و استفانو فرسی را در کنار هم جمع کند و به آنها اعتماد کند. نقش دو برادر برعکس دیگر.

 

قدم بزرگ: باتیستون و فرسی سرانجام در نقش دو برادر در پادگان ها با هم بازی کردند

 

 

اولی نقش داریو کاوالیری ، مهندس سابق هوافضا را بازی می کند که وقتی شش ساله بود ، تصاویر زنده از اولین فرود روی ماه را دید ، هرگز نخواسته است به آنجا برود. دوم ماریو کاوالیری است ، مامونانی که یک فروشگاه سخت افزار محله در رم را اداره می کند. عمر دوم به طور مرتب ادامه می یابد تا روزی که او از زنگ تلفن ناراحت است. برادرش داریو در زندان است. ماریو خود را تنها کسی می داند که می تواند از برادرانی که تنها یک بار در زندگی خود دیده است مراقبت کند. این دو برادر ، هم از نظر جسمی و هم از لحاظ شخصیتی متفاوت ، در مواجهه با یک کار غیرممکن ، خود را به تنهایی می یابند. برای فهمیدن آنچه در آن است ، شما را به این فیلم ارجاع می دهیم ، به زودی در سینماها با توزیع ویژن.

 

فیلمساز ونیزی امضای خود را روی داستانی قرار می دهد که از روابط عاطفی سخن می گوید ، از تنوع درک شده به عنوان یک منبع غیرقابل توصیف غنی سازی و لزوم اپیدرمال انسان برای داشتن همه چیز با وجود همه چیز و هر کس ، حتی وقتی که چیزی روی کاغذ غیرقابل دستیابی ظاهر شود. با کارگردانی ایل گراندو پاسو ، کارگردان سریال تا زمانی که پروسکو وجود داشته باشد ، امیدواری دارد ، یک کلاسیک مانند اتحاد برادرانه را به روی صفحه نمایش بزرگ بیاورد. برای انجام این کار ، سینمای کودکانه و احساساتی را از رؤیاهای تحمل ناپذیر ساخته شده در ایالات متحده آمیخته ، جایی که نبوغ به عنوان یک ارزش و یک سرود برای تعجب دیده می شود ، با محیطی ترین و شاعرانه ترین سبک یک ماززاکوراتی است.

 

قدم بزرگ: سینمای آمریکا از رویاهای غیرقابل تحمل با واقع گرایانه ترین و محیطی روبرو می شود

 

 

نتیجه ، درام نوری در نوشتن و جابجایی آن است ، جایی که داستان با استفاده از واقع گرایی ، باتوم را به همدیگر منتقل می کند و به تعادل و همزیستی مسالمت آمیز می رسد. ما به طور معمول در مورد تولید در ایتالیا مورد استفاده قرار می گیریم وقتی مردم لبخند می زنند و در عین حال بدون اینکه لزوماً بخاطر جلب توجه و خنده اشکی با یک طنز سلطه آور تأمل کنند ، تأمل می کنند. پادوان یک طنز کم نظیر تر را انتخاب می کند و برای عملی کردن او به دیالوگ ها و تعامل کاراکترها تکیه می کند ، با فرسی و باتیستون که فقط به اندازه کافی کار می کنند تا هم به صورت فردی و هم به صورت جفت کار کنند. اما این همه گل رز و گل نیست ، زیرا فراز و نشیب های ضبط شده در طول جدول زمانی امری اجتناب ناپذیر است ، جایی که صحنه های موفق تر با سایر لوازم جانبی دیگر متناوب می شوند و با استفاده از فرسوده های بیهوده وزن می شوند. که همه چیز را فشرده تر و ناپیوسته می کند ، اما هنوز هم برای لذت بخش نبودن بینایی کافی نیست.

  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 10 بهمن 1398
  • بازدید : 35 مشاهده

بین موسیقی و غار ، رقص و دوستی: بیت فیلم فیلم نسل نود ، جوانان و انقلاب آنها است.

سیاه و سفید ، دهه نود ، حومه اسکاتلند. جوانانی که نمی دانند کجا باید بروند ، که پلیس در خانه دارند تا پدرشان باشند و آینده ای که نامشخص و دلسرد کننده به نظر می رسد. مهمانی های ریو ، ریتم های پایدار ، رقص وحشی که همه چیز از استقلال شما باقی مانده است قبل از مجبور شدن ، متأسفانه ، عالی می شوند. فیلم جدید Beats توسط کارگردان برایان ولز می توانست تهاجمی باشد. این می تواند با واقعیت دراماتیک شهرهای خارج از شهر ، جنایت کم محلات متروکه درگیر شود و این اتحاد را بین شخصیتهای طبقات مختلف اجتماعی ایجاد کند تا دلالت بر دلهره آورترین و دراماتیک ترین دلایل آنها داشته باشد.

 

با این حال ، کار موسیقی در اواسط دهه 90 دقیقاً برعکس آنچه انتظار می رفت بود. این عناصر معمولی یک سینمای سخت ، عصبانی و نیازمند فریاد می کشد تا نفس شخص را پیدا کند ، آنها را به راه حل های غیر منتظره تبدیل کند ، به تفریحی غیر منتظره ، مطمئناً بدون فوریت آتازی سالهای نوجوانی ، بلکه آنها را در فیلمی متمرکز می کند. او روابط عاطفی را به جای نابودی آنها انتخاب می کند ، که همیشه بر تهدیدهای احتمالی همسو است ، اما از گذشته قوی تر و درک می شود.

 

ضرب و شتم - به معنای جوان بودن در دهه 90 

جاننو و اسپانر شخصیت اصلی اپرای بیتز هستند. بازیگرانی کریستیان اورتگا و لورن مکدونالد که نه تنها در تفاوت کاراکترها شخصیت ها و پیکربندی ها را به همراه می آورند بلکه از طریق استفاده بی عیب و نقص از فیزیولوژی خود ، به آنها بدن می دهند ، بنابراین برای داستانی که توسط کارگردان ولزی بهمراه کیان هورلی ، نویسنده قطعه تئاتر ناشناس که از آن سوژه زنده می شود. از آنجا که صحبت کردن از خودمختاری بدون قرار دادن اجساد در پیش زمینه غیرممکن است ، از یادداشتهای پرنده ای که بر روی آن می جنگند ، سست شود ، به دنبال فضای خود بگردید و گاهی اوقات در ذوب شدن ، لمس کردن ، در آغوش گرفتن یکدیگر پیدا کنید.

 

شخصیت های ایده آل ، بنابراین ، برای ظاهر خود ، که به آن کمک می کنند به طراحی و محفظه لباس ویکتور Molero و Carole K. Millar اضافه شوند ، مترجمان شب جوانی خود را که آماده می شود برای شرکت در اولین هیولا که تا کنون پا گذاشته اند ، زندگی می کنند. و تصمیم به انجام این کار را به عنوان وداع با دوستی خود ، حداقل به عنوان آنها تا آن زمان او را می شناختند. اقدامی انقلابی در برابر باریک بودن حکومتی که می خواهد شهروندانش در وجود راحت و غیرقابل اغراق در آنها قفس شوند ، آنها را با آرامش روحشان وسوسه می کنند و به این ترتیب آنها را تحت قوانین و قوانین اخلاقی مظلوم نگه می دارند.

 

در واقع ، بر خلاف قانون عدالت کیفری است که جوانان این کشور قیام می کنند و حزب الکترونیکی که صدها نفر مانند آن موج می گیرند ، قیام می کنند. قانونی که گروه های مونتاژ شده را از گوش دادن به آهنگ هایی که دارای ریتم مداوم و مکرر هستند ، منع می کند ، عملی که پلیس باید از آن مراقبت کند ، نظم و سکوت را برای افراد فردا تحمیل کند. مسابقه برای آزادی ، استقلال و توانایی پاره شدن طناب هایی که آنها را به خانواده های خود و شرایط اجتماعی خود لنگر می زند ، باعث می شود دلایل Beats که در آن می توان حجم داستان دو شخصیت اصلی را که هرگز سعی در غم و اندوه ندارند ، بالا ببرد. اما همراه با شخصیت های خود او در جستجوی تخلیه الکتریکی است که باعث می شود احساس زنده بودن کنند ، شاید برای اولین بار باشد.

 

ضرب و شتم - شبهایی که سینماگرافی شما را عوض می کند

نه تنها جاننو و اسپانر ، بیت نیز خودش را در منظر مقصد نهایی قرار می دهد تا سرانجام روی نت های ریتمیک و ضربان آور غوغای روانگردان منفجر شود ، که در بیان فیلمبرداری با پیشنهاداتی که این وقایع بوجود می آورد و به نوبه خود می آید ، وابستگی بسیار خوبی پیدا می کند. مقدمه برانگیختن ترکیبی از رنگ ها ، اشکال ، تصاویر برجسته شده و یادآوری زنجیره صنعتی ، از طریق مونتاژ که در اوج غروب شخصیت های اصلی فوران می کند ، بخشی از فیلم می شود ، و رنگ را به جایی اضافه می کند که تا آن لحظه از دست رفته باشد و به پیشنهاد تبدیل شود. روحانی که در درون غار جمع می شوند بیش از صبر و شکیبایی است.

 

موسیقی به عنوان رهایی ، Beats را به سمت رقصی بی حد و حصر سوق می دهد ، که منجر به فریب حرکات و اشکال برای فیلمی می شود که می توانست بیننده نگرانی ها و احساس اسارت یک نسل را به بیننده منتقل کند ، اما در عوض تصمیم می گیرد آن را به طور رسمی وارد کند. آن دایره دانش و دوستی برای به اشتراک گذاشتن آهنگ ها در رادیو ، شورش ها و راهنماهای ماشین بی پروا. این همان چیزی است که سالهای بعدی عمر را نشان می دهد.

  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 بهمن 1398
  • بازدید : 38 مشاهده

شعر و انیمیشن غافلگیرکننده در بدن من کجاست؟ - فیلم انیماتور فرانسوی جرمی کلپین که بدون اینکه واقعاً به هر چیزی پاسخ دهد ، ما را به سمت یک گنج بی نهایت ، ژرف و غیرقابل توصیف از امکانات باز می کند.

بدن من کجاست؟ یک فیلم انیمیشن فرانسوی است که در جشنواره فیلم کن در Semaine de la Critique ارائه شده است ، که اخیراً در Netflix در دسترس است. اولین فیلم سینمایی جرمی کلپین ، بدن من کجاست؟ این فیلم بر اساس رمان خوشحال دست Guillaume Loren ، رمان نویس و فیلمنامه نویسان (دنیای افسانه آملی) ساخته شده است و توسط ویکتور دو بوئیس ، پاتریک d’Assumçao و حکیم Faris بازی می شود.

 

پاریس. نوفل (حکیم فاریس) پسری است که از شلوغی ، پسر زایمان کمی بی دقتی است که برای یک پیتزا فروشی کار می کند. به نظر می رسد زندگی وی در حومه پاریس غم انگیز است. پس از عاشق شدن با كتابدار جوان ، گابریل ، او همه چیز را در معرض خطر قرار می دهد تا سعی كند با او ارتباط برقرار كند. در سرتاسر شهر ، یک دست جدا از آزمایشگاه فرار می کند و برای پیوند مجدد با بدنش راهی مسافرت می شود.

 

بدن من کجاست؟ زندگی یک دست جدا شده با زندگی نوفل در هم تنیده است

 

به دو قطعه تقسیم شده که ناگزیر با یکدیگر در هم تنیده اند ، بدن من کجاست؟ هم زندگی یک دست جدا و هم زندگی ناوفل را دنبال می کند ، پسری متمایل که آرزوها و امیدها را در آغوش می گیرد ، پسری که آرزوهای خود را برای یک فضانورد بودن ، یک پیانیست را می بیند ، می بیند و با واقعیت سخت زندگی او برخورد می کند. اما شخصیت اصلی داستان دست است ، که به شهر سرگردان است ، که از طریق کبوترها ، موشها ، حیوانات وحشی راه خود را طی می کند و این مسیر را از طریق پاریس برای پیدا کردن بقیه بدن خود انجام می دهد. این مأمور شجاع از یخچال بیمارستان فرار می کند و از پشت بام ها ، متروها ، کامیون های زباله ، اتاق خواب کودکان ، با غم و اندوه گذشته را به یاد می آورد.

در سال 2016 نیز در کن ، یک فیلم انیمیشن فرانسوی ارائه شد که به تعبیری خاص به یاد می آورد بدن من کجاست؟ و آن دختر بدون دست (La Jeune Fille sans mains) است ، نویسنده و کارگردانی سباستین لادنباخ ، بر اساس یک افسانه توسط برادران گریم: در مرکز داستان دختری که هر دو دست خود را قطع می کند. داستانی خاص که در آن از تکنیکی یادآور آبرنگ ها استفاده شده است ، تقریباً یک اثر امپرسیونیستی در حال حرکت است.

دست جدا شده فلانی است که از پاریس عبور می کند

در 80 دقیقه جذاب و شاعرانه خود ، فیلم بلند انیماتور فرانسوی ، جرمی کلپین ، با یک ادیسه اکشن و بینایی تقریباً مانند فیلم جاده ، قادر است همان نوع احساسات و عاشقانه های فیلم Laudenbach را منتقل کند. بدن من کجاست؟ پر از جلوه های تصویری شگفت انگیز است و انیمیشن هذیان آور و عمیقاً تأمل برانگیز به سمت مخاطب بالغ گرایش پیدا می کند.

از نظر زیبایی شناسی ، فیلم خاصیت غرق شدن در رنگ ها را دارد. یک انتخاب دقیق در ترجیح دادن رنگ های خشک و مصنوعی وجود دارد که همه با دوز خوبی از انیمیشن دست ساز تزئین شده اند. استفاده از رنگ با هدف تقویت مضامین بیگانگی ، حافظه و روابط انسانی است ، مضامین پیرامون آن که جرمی کلپین فیلم سینمایی می سازد که بر روی دو مسیر زمانی کاملاً مشخص قدم می زند ، یک قاب زمانی روایی که دائماً به جلو حرکت می کند و عقب.

 

بدن من کجاست؟ پر از جلوه های بصری شگفت انگیز است

 

ویژگی بسیاری از صحنه ها این است که آنها تقریباً کاملاً از گفتگو خالی هستند: کلمات اغلب به هیچ وجه مورد نیاز نیستند ، گفتگو عمیقاً با سرما و مبارزات زندگی شهری تنظیم می شود ، فریبنده ، پرتلاش ، سخت. بدن من کجاست؟ این یک داستان عاشقانه نیست بلکه داستان داستان این است که چگونه با یک فاجعه روبرو می شویم ، مراقبه ای عمیق درباره جدایی ، درد ، یک داستان اصلی و عجیب و غریب که می تواند قلب را لمس کند.

 

داستان پایان نهایی ندارد ، حتی از راه دور. در عوض ، او تصمیم می گیرد که سفر خود را با یک صحنه مزین به پایان برساند ، که در آن همه قطعات و بخش های روایی به معنای خاصی مدیریت می کنند تا یک مسیر منسجم پیدا کنند. نوفل گنجینه ای از افکار ، دردها و پشیمانی است که در اشیاء قفل می شود ، مانند ضبط کاست کودک خود ، در خاطرات خود ، در نمای شهر از پشت بام یک ساختمان متروکه ، در یک ژست ، در شجاعت تلاش برای شرکت غیر منطقی بدن من کجاست؟ بدون آنکه واقعاً به هر چیزی پاسخ دهم ، ما را به سمت گنجینه ای نامتناهی ، ژرف و غیرقابل توصیف از امکانات باز می کند.

 
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 بهمن 1398
  • بازدید : 32 مشاهده

فیلمی ظریف ، ناامید اما کاملاً منسجم و پرتحرک ، با یک جهت همیشه دقیق و یک بازیگر استادانه.

برای نانسی 35 ساله (آندره ریزبورو) زندگی بین وبلاگ اینترنتی کوچک او ، هدر دادن انتشارات خانه ها به رمان هایش از یک طرف و زندگی خانوادگی وحشتناک از یک طرف آرام و ناامید است.

مادرش (آن داوود) مدتی است که بیمار شده است ، اما با وجود این ، رابطه آنها کاملاً بد است ، با نزاع های مکرر و سوء تفاهم ها ، که باعث فشار بر عزت نفس نانسی شده است. بیکار ، بدون آینده ، بدون زندگی اجتماعی اگر مجازی نباشد ، نانسی پس از مرگ مادرش هیچ تصوری برای انجام چه کارهایی ندارد ، تا اینکه در تلویزیون گزارشی را درباره دختری مشاهده می کند که سی سال قبل ناپدید شده است.

لئو (استیو بوسکمی) و الن (ج. کامرون-اسمیت) به تازگی بورسیه ای را به یاد دخترشان ایجاد کرده اند که چهره اش امروز ، سی سال پس از ناپدید شدن ، نشان داده می شود. به نظر می رسد نانسی در آینه نگاه می کند. با لئو و الن تماس بگیرید و به آنها توضیح دهید که احتمال وجود دختر آنها ، که مدتها پیش آنها را از دست داده بودند وجود دارد. بین ظن ، افشاگری ها ، تنش ها و نارسایی ها ، پیچیده و پر از پیچ و تاب و پیچ و تاب برای آن سه روح آغاز می شود.

 

نانسی: اولین کارگردانی کریستینا چو فیلمی آهسته و ساختارمند است

 

 

نانسی (به کارگردانی کریستینا چو در اولین فیلم بلند سینمایی خود) در جشنواره فیلم ساندنس و جشنواره فیلم سینگ و همچنین جشنواره فیلم مستقل رم مورد استقبال پیروزی قرار گرفت و جایزه بهترین فیلمنامه را از اولین و بهترین بازیگر زن از خانه گرفت. دوم. کاملاً سزاوار است.

در حقیقت ، فیلم Choe یک ادیسه دردناک ، مضطرب و بسیار ساختارمند ذاتی در موضوعات از دست دادن و حقیقت است ، جایی که دومی ساخته شده بسیار مهمتر ، بسیار گنگ تر از چیزی است که اکنون مدتهاست که به آن عادت کرده ایم.

فیلمنامه عالی چو یک بررسی عمیق از موضوع تنهایی ، عواقب آن است ، ما را به سمت جهان گمشده یک نانسی هدایت می کند ، که ظاهر استعفا ، ارواح و افسرده ظاهری تقریباً غیرقابل شناختن آندریا ریزبورو را دارد ، که به سادگی در زمینه نقاشی مهارت دارد این زن ضعیف ، ناامید اما قادر به حرکات بسیار شجاعانه و بدون ترس.

Buscemi تصویری از یک پدری پنهان را به ما می دهد ، که در پشت میل برای جلوگیری از درد پنهان است ، آن را در یک کشو بسته است ، امیدی به دست داده است که می تواند شما را نابود کند. در مقابل ، جی اسمیت-کامرون امید است که غیر منطقی ، مادری را که حافظه را از دست نمی دهد ، خرد کند ، خرد کسانی که از طریق درد ، درس دشوار و باستانی را فرا گرفته اند: برای آنچه که اکنون داریم سپاسگزار باشیم ، فردا سرزمین ناشناخته است ، گذشته گم شده است.

 

آندره ریزبورو به عنوان نانسی مهربان است

 

 

نانسی از توانایی Zoè White تغذیه می کند تا درک از محیط را از طریق عکاسی خود تغییر دهد ، روشنایی و رنگ های متناسب با تنظیمات را جایگزین کند ، با روند داخلی شخصیت ها کاملاً ازدواج کند ، راهپیمایی آنها بین درون و در خارج ، با گسترش دنیای عاطفی که با یک رابطه تصویر گسترده تر ، پویایی بیشتر و استفاده کاملاً مناسب از نور طبیعی همراه است.

اما در پایان ، اگر نانسی موفق به انجام مأموریت دردناک خود شود ، این تنها به لطف یک جهت همیشه دقیق ، به بازیگری است که قادر است شخصیت های بسیار انسانی و شکننده ای را به طور باورنکردنی نزدیک به عموم مردم نزدیک کند ، دائماً با ترس ، کمرویی روبرو می شود. همچنین تشنه محبت ، درک ، انسانیت است.

خوشبختی؟ لحظه ها ، مهمتر از همه آگاهی ، یک بعد از روح است. حقیقت به همان اندازه که فکر می کنید مفید نیست ، دام برای مردان خشک و بی رحم است ، برای کسانی که معتقدند زندگی سیاه و سفید است ، در عوض این یک خاکستری است که در این نقاشی کوچک از موجودات گمشده در آمریکای عمیق و الکلی سلطنت می کند. سفید و بی روح.

 

 

 

نانسی راه حلهای عملی ارائه نمی دهد ، کلیشه یا deja vu را بیرون می کشد ، ما را نه با پیشرفت روند بلکه با واکنش های شخصیت های اصلی ، با سفرشان به کنار ، با احساسات انسانی ، حتی ساده تر مجذوب خود می کند.

فیلمی ظریف ، ناامید اما کاملاً منسجم و شدید.

 

نانسی از 12 دسامبر سال 2019 با Mariposa Cinematografica و 30 Holding در سینما حضور داشته است