درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود سریال خاتون قسمت ششم 6 کامل با لینک مستقیم

    دانلود سریال خاتون قسمت ششم 6 کامل با لینک مستقیم

  • دانلود قسمت پنجم 5 سریال خاتون کامل با لینک مستقیم

    دانلود قسمت پنجم 5 سریال خاتون کامل با لینک مستقیم

  • دانلود سریال زخم کاری قسمت چهاردهم ( قسمت 14 زخم کاری )

    دانلود سریال زخم کاری قسمت چهاردهم ( قسمت 14 زخم کاری )

  • سرگرمی جالب برای اوقات فراغت با دانلود فیلم و سریال در مدرن فیلم

    سرگرمی جالب برای اوقات فراغت با دانلود فیلم و سریال در مدرن فیلم

  • دانلود شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب های مافیا 3 فصل سوم 3

    دانلود شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب های مافیا 3 فصل سوم 3

  •  دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت سوم  

     دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت سوم  

  • دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

    دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

  • دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم [ قسمت 12 زخم کاری   [

    دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم [ قسمت 12 زخم کاری   [

  • دانلود جدیدترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی در رسانه مدرن فیلم

    دانلود جدیدترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی در رسانه مدرن فیلم

  • دانلود قسمت دوم 2 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت دوم 2

    دانلود قسمت دوم 2 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت دوم 2

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 09 بهمن 1398
  • بازدید : 34 مشاهده

قبل از اینکه بخوابم داستانی پیچیده است که نقش حافظه و نقایص آن را بازی می کند.

قبل از اینکه بخوابم ، یک حادثه نامطبوع و اسرارآمیز باعث فراموشی فراموشی شد که کریستین را وادار به جلسات روانپزشکی روزانه در جستجوی گذشته خود کرد. در حقیقت ، این زن تنها دهه های اول زندگی خود را به یاد می آورد و همسر و بن و حتی پسرش را از یاد خود می برد. با تشکر از پیشرفت کار با پزشکان و برخی از سرنخ هایی که به آرامی شروع به آشکار شدن خود می کنند ، کریستین برخی از داده هایی را که همسرش از او مخفی نگه داشته است کشف می کند. در پی مسیری که همه عناصر تازه نشان داده شده اند ، شخصیت قهرمان بن را به عنوان متجاوز واقعی خود ، عاشق سابق خود و علت عزیمت او از بقیه محبت ها ، خانواده و دوستانش می شناسد.

 

قبل از اینکه بخوابم داستانی پیچیده است که نقش حافظه و نقایص آن را بازی می کند: هر روز صبح کریستین مجبور می شود در جستجوی نویسنده این همه رنج ، دوباره کشف زندگی خود را آغاز کند. بر اساس رمان به همین نام توسط S.J. واتسون ، این فیلم را با یادآوری یادمانگر در حالی که مساوی نیست (حتی از راه دور) از کیفیت و درگیری تماشاگر ، با گذرگاههای چرخه ای ، روال تکراری و جستجوی مقصر در پیچ و خم یک خاطره ناپدید شده ، به یاد می آورد. وضعیت شخصیتهای اصلی در هر دو مورد به همان اندازه مانعی برای ادامه عادی زندگی است ، به عنوان انگیزه ای برای رهایی از این تحقیقات مستمر برای حقیقت و عدالت.

 

نیکول کیدمن و کالین فیر قبل از اینکه بخوابم بخوابم کریستین و بن هستند.

قبل از اینكه من به عنوان كریستین و كولین فرت به عنوان شوهر بن از نیكول كیدمن بخوابم به عنوان شوهر بن عملکردی عالی ارائه می كنم

عملکردی از قبیل بازگرداندن حس عدم تحریف و بی نظمی که کریستین از کتاب در بیشتر قسمت های داستان دارد. قبل از اینکه بخوابم ، نگاه غیرقابل تحمل نیکول کیدمن در جستجوی معنی در هر آنچه برایش اتفاق می افتد تقریباً خالی ، خالی و گم می شود. چهره معصوم و فرشته کالین فیر با چهره یخی زن در تضاد است ، که همه می توانست جز طبیعت تحریف شده یک ذهن به خطر بیافتد. فریادی که بین آنچه ظاهر می شود و آنچه واقعاً وجود دارد ایجاد می شود ، به سوژه و فیلمنامه اجازه می دهد تا پیامی را با زور ارتباط برقرار کنند و روال مبارزات روزانه یک زن را در برابر همه چیزهایی که برای برخی خاص و آشنا کرده ، روایت می کند. نقش دکتر نش ، که پیرو کریستین است با وجود همه چیز ، با توجه به مرکزیت کل بدست آمده توسط زوج متاهل (یا فرض چنین مواردی) باقی مانده است.

 

نیکول کیدمن کریستین است ، شخصیت پیش از من که بخوابم.

فیلمنامه به منظور بازگرداندن آنچه در این رمان روایت می شود ، نوشته شده است ، در حالی که جایی برای نمایش بصری احساس بی عدالتی و حبس فراهم می کند که بر زندگی دختران آویزان است. نتیجه تضاد واضح بین نوشتن خوب ، عکس خوب و بازیگری خوب در مقابل یک نتیجه متوسط ​​است ، احتمالاً به دلیل ارکستر بی عیب و نقص نیست بلکه در واقع محدودیت های آن را نشان می دهد. روون جفه به دلیل عدم توانایی در ایجاد محصولی که با پتانسیل هایی که چنین موضوعی می تواند ارائه دهد ، جان خود را به نقد و نارضایتی های ممکن نشان می دهد. از طرف آنها ، نوازندگان قبل از اینکه من بخوابم دیگر نمی توانستند به اوضاع كمك كنند ، از جمله كیدمن و فرشته فوق الذكر ، اما همچنین مارك استرنگ را در نقش دكتر ناسچ ، شخصیتی در بعضی مواقع مبهم و نامفهوم ، اما از نقش تعیین کننده و اساسی در ارائه راه حل های خود برای کشف نهایی فریب همه فریب هایی که کریستین قربانی اصلی آن است.

 
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 08 بهمن 1398
  • بازدید : 73 مشاهده

زنان کوچک لوئیزا می آلکات از 9 ژانویه دوباره به روی صفحه نمایش بزرگ می روند.

یکی از ویژگی های اصلی کلاسیک این است که همیشه جریان داشته باشید. به این معنا ، زنان کوچک لوئیزا می آلکات یک کلاسیک عالی از ادبیات است ، که نسل و جلوی خوانندگان و خوانندگان را الهام بخش و هیجان زده کرده است. انتقال وی به سینما بطور دوره ای هنر هفتم را نشان داد و این فرصت را برای پیوستن به برخی از بهترین مترجمان لحظه به مرحله نمایش داستانی به نمایش گذاشت که در آن هر شخصیت از شخصیت قوی و تعریف شده خود لذت می برد. این اتفاق مطمئناً در سال 1994 با فیلمی به کارگردانی جیلیان آرمسترانگ اتفاق افتاد که برای آن از وینونا سوار ، کلر دانز و کرستن دانست خواسته شده بود تا سه نفر از چهار خواهر اصلی این رمان را بازی کنند. رمان لوئیزا می آلکات چهار جابجایی فیلم دیگر (در سال های 1918 ، 1933 ، 1949 و 1955) به همراه انیمه و مینی بارهای بی بی سی داشت.

 

در سال 2019 زنان کوچک به صفحه بزرگ بازگشتند تا دوباره صدای آخرین نسل های زن را تفسیر کنند. برای انجام این کار ، یک بار دیگر بازیگران تعالی: Saoirse Ronan در نقش جو ، Emma Watson در Meg ، Florence Pugh به جای آن امی و الیزا اسکنلن بث کوچک هستند. برای نقش های ثانویه ، اسامی به همان اندازه برجسته انتخاب شده اند: لورا درن مارمی مارس است ، ستاره مرا با نام شما با نام شما تیموتی Chalamet تماس بگیرید لوری ، Tracy Letts آقای Dashwood ، باب Odenkirk آقای مارس ، جیمز نورتون جان است بروک ، لوئیس گارل و فردریش باهار ، کریس کوپر پدربزرگ لوری آقای لورنس است و مریل استریپ (با شکوه) ترسناک خاله مارس است. برای کارگردانی کل این کار ، یک بار دیگر یک کارگردان زن ، گرتا گرویگ ، قبلاً در سال 2017 به خاطر بانوی پرنده کوچک و گرانبهاش خاطرنشان کرد.

 

یک دیدگاه جدید در مورد زنان کوچک

از صحنه های اول مشخص است که چگونه نسخه گرتا گرویگ از زنان کوچک با دیگران متفاوت است. در حقیقت ، در فیلم ، خط داستانی پی در پی رمان - جایی که شخصیت های اصلی برای اولین بار به عنوان دختران با هم ملاقات می کنند ، برای دنبال کردن آنها در طول رشد و انتقال آنها به بزرگسالی - توسط نویسنده مورد سوال قرار می گیرد. در اینجا شروع می شود از زمانی که دختران بزرگ شده اند ، و سپس در طول تاریخ خود را از طریق یک سری از فلاش بک ها که توسط شخصیت اصلی Jo تجربه شده است ، برگردید. همانطور که در رمان ها اتفاق می افتد (زنان و زنان کوچک بزرگ می شوند) ، او دومین خواهر مارس است که کل داستان را روایت می کند. برای هر چیز دیگر ، شخصیت جو شخصیتی بود که لوئیس می آلکات با خودش شناخته شد و از تجربه خانواده خود به روشی نسبتاً وفادار الهام گرفت. در این فرضیه ، همپوشانی بین شخصیت اصلی رمان و نویسنده آن کاملاً صریح و آشکار می شود ، با تأمل جالب در پایان.

 

گرتا گرویگ ، نگاه صمیمانه خود را به زنانه بودن که قبلاً در بانوی پرنده نشان داده شده است (جایی که علاوه بر این ، سائویرس رونان را می یابیم) به روز شده تاریخچه آلکات را به تعبیر پیام عمیق تر خود می پردازد. هنگامی که نویسنده آمریکایی کتابی را به مطبوعات داد که باعث جاودانه شدن او می شود ، این یک دستاورد بزرگ بود که یک زن نوشت و توانست با نوشتن زندگی کند. مواردی که این اتفاق افتاده بود ، شمارش شد ، سپس ، بر روی نوک انگشتان و - در میان آنها - خواهران برونته ، نویسندگان مشهور قله های طوفانی بودند. تصادفی نیست که از این دو نویسنده در فیلم یاد شده است و شرح حال آنها یکی از مهمترین خوانش ها برای مسیر هنری ، سیاسی و وجودی آلکات است.

 

لحن سرسام آور نویسنده داستان خود را بیان می کند و خواهرانش تحمیل تحریریه بودند و با وجود این ، او موفق شد جو به یک قهرمان جدید اجازه دهد که قبلاً هرگز ندیده باشد. با افتخار ، فرهیخته ، کنجکاو ، ناقص ، جو پرتره دختر معاصر است که حتی قبل از عشق به دنبال شیوه شخصی خود در سعادت در تعیین خود است.

 

این روحیه فمینیستی که زیر صفحات آلکات است در تمام لحظات کلیدی فیلم با تمام توان ظهور می کند ، آنهایی که خواهران برای بیان افکار ، خواسته های خود بلکه خواسته ها و ترس های خود لخت می شوند. امروز ، داستان مارک های جوان نمی توانست متفاوت باشد: اکنون که شاید آگاهی از نابرابری جنسیتی در یکی از بالاترین لحظه های تاریخ خود باشد ، این حس را به وجود می آورد که جو ، امی و دیگران با صدای بلند و واضح صحبت می کنند که معنی آن چیست؟ یک زن و یک هنرمند ، دیروز مثل امروز به همین دلیل ، حتی اگر گفته های شخصیت های مختلف بسیار متفاوت به نظر برسد ، این یک روش عالی برای حفظ قصد اصلی نویسنده پس از گذشت بیش از یک قرن است. "اگر ما می خواهیم همه چیز مانند گذشته باقی بماند ، همه چیز باید تغییر کند."

شهود کارگردانی Gerwig بیش از آنکه در جهت صحنه‌ها باشد ، در بازاندیشی و به روزرسانی داستان است. ترکیب شاد از نویسندگی و کارگردانی به فیلم اثر بسیار شخصی می بخشد ، در حالی که به داستان نکات برجسته این رمان وفادار است. در حقیقت ، این فیلم در بعضی از انتصابات روایی به خوبی برای خوانندگان و خوانندگان و یا کسانی که به راحتی نقشه را می شناسند همگرا است (اکنون بیش از معروف است). بنابراین می بینیم که امتناع جو ، عاشق شدن مگ ، کریسمس خانواده مارس ، فریبنده امی و آنچه هست - احتمالاً - یکی از مضرترین لحظه های ادبیات همه زمان ها: مرگ بث. از این رو ، آنهایی که انتظار رمان زنان کوچک را دارند ، ناراضی نخواهند بود: گذرگاه هایی که مردم به آنها بیشتر علاقه دارند ، همه با مراقبت شدید از زیبایی شناسی و ظرافت داستان حفظ شده اند.

 

مطمئناً یک یادداشت شایسته برای فیلم در انتخاب بازیگران نهفته است. علاوه بر بی مریل استریپ بی انتها که از سرگرمی در نقش خاله مات و مبهوت لذت می برد ، شخصیت اصلی Saoirse Ronan با نقش خود کاملا اثبات می شود و به بیننده یک جو را به صورت تصویری متفاوت (در رنگ ها ، در وهله اول) ، اما کاملاً قانع کننده نشان می دهد. . بقیه بازیگران نیز به همان اندازه زیاد هستند: ایده جمع کردن برخی از محبوب ترین چهره های اهرم جدید هالیوود برنده است. در میان همه ، دو ستاره در حال رشد فلورانس پوگ - که به زودی در اولین سینمایی او ، بیوه سیاه - و اولین تیموتی محبوب چالامت که از زمان اولین حضورش با گاداگنینو به توافق می رسند ، آغاز به کار می کنند.

 

 

 
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 08 بهمن 1398
  • بازدید : 69 مشاهده

یک ماجراجویی جدید برای توله سگ های فوق العاده با قدرت ویژه شگفت انگیز در دسترس آنها است. نمایش برای تمام خانواده تضمین شده است.

Paw Patrol Mighty Pups یک رویداد ویژه است ، قرار ملاقات غیرقابل قبول در سینما از 21 تا 25 دسامبر. Adventure Bay در معرض خطر است. یک شهاب سنگ آماده است تا بر فراز شهر فرود آید و روال ساکنانش را مختل کند. رایدر ، رهبر و محافظ جوان این شهر ، تیم Paw Patrols را برای مداخله به موقع و نجات Adventure Bay از فاجعه قریب الوقوع جمع می کند. در این میان ، شهردار همدینگر قدرت را از شهاب سنگی که تازه سقوط کرده ، خرد نمی کند و این باعث تقویت مهارت های بدنی می شود. توله سگ های فوق العاده مارشال ، اسکای ، قلوه سنگ ، چیس ، راکی ​​و زوما قدرت نیز به دست می آورند و یک ماجراجویی کرکش با سرعت مشخص و محکم شکل می گیرد.

 

Pup Patrol Mupy Puply: برای توله سگ شجاعی هیچ چیز غیرممکن نیست

 

قدرت و محتوای فیلم در یک گروه واقعاً نزدیک سگ های نگهبان نهفته است که قادرند با هم بر همه سختیها غلبه کنند. در این قسمت ویژه ، ریتم توسط قهرمانان کوچک پشتیبانی می شود ، که به لطف منبع شهاب سنگ قدرت های جدیدی به دست می آورند. در نتیجه ، عمل به تکامل می رسد و زمان های مرده دیگر به لطف تفریحی های سرگرم کننده و غیر قابل مقاومت ، دیگر مشخص نیست. رایدر شخصیتی خردمند انسانی است که کورکورانه به دوستان کوچک خود اعتماد دارد. رقمی که به طور موقت کنار گذاشته می شود تا بیشتر با تکامل مهارت در یادگیری و تسلط بیشتر روی تکامل تیم متمرکز شود.

 

نتیجه داستانی است که به کار گروهی و حل فوری مشکلات تأثیرگذار بر امنیت شهر متکی است ، که توسط شهردار همدینگر و نوه وی بررسی شده است. در میان سگهای برجسته ، چیس از هم متمایز است ، سگ پلیس که نژاد چوپان آلمانی است. یک رهبر مطمئن از توانایی خود ، قادر به صدور دستورات مستقیم و بدون فکر دوم است. منبع محکمی از الهام است که هنگام سازماندهی برنامه های حمله و فرار ، انتظارات را خیانت نمی کند.

 

Paw Patrol Pup Mighty: سرگرمی برای جوان و پیر تضمین شده است

 

این مسیر با درگیری و تعقیباتی جذاب به خوبی مشخص شده است. این طرح در ساخت موزیکال ترین سکانس های رنگارنگ و سرزنده در یک جهت مؤثر قرار دارد. کارگردان چارلز ا. باستین به توله ها اجازه می دهد تا توله سگ ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ شکل دهند تا به بهترین نحو اهمیت همکاری و پیدا کردن قدرت دوستی را به ارزش غلبه بر هر مانعی که برای ما پیش می آید ، خلاصه کنیم. Spin Master Entertainment یک استودیوی انیمیشن است که فکر می کند مخاطب کاملاً کودکانه را مسحور می کند ، اما این کار را با لطف و تخیل بیکران هنگام نوشتن انجام می دهد.

 

هر موقعیت ثابت می کند که برای ایجاد یک قدرت یا تجهیزات جدید در دسترس توله سگ ها تعیین کننده است. هدف قرار دادن شهاب سنگ و ایمنی آوردن آن هدف اصلی است: برای بقیه ، شهردار همدینگر در مورد ارائه لحظات سرگرم کننده فکر می کند که می تواند ریتم دیوانگی شده را به خوبی تضعیف کند. فیلم باستین با این اپیزود عالی و فوق العاده آدرنالین ، خصوصیاتی را تأیید می کند که اجازه داده است نمایش انیمیشن وارد قلب کودکان شود. همکاری ، ایثار ، جسارت و روحیه ابتکار ارزشهای اساسی هستند که باید منتقل شوند و شما نمی توانید از کالای سرگرمی که برای هیجان کل خانواده ساخته شده باشد ، بهتر بخواهید.

 
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 08 بهمن 1398
  • بازدید : 257 مشاهده

تریلر بدون بدنام یا ستایش ، با بازیگران واقعاً هدر رفته و قادر به تضعیف مکانهای ضعیف موضوع است.

در تلاش برای بازگرداندن تنش جسمی روابطشان ، برایان (هارون پل) و کسی (امیلی راتاجکوفسکی) از طریق وب سایت "Welcome Home" یک ویلای سرسبز در حومه ایتالیا را اجاره کردند. گذشته طوفانی آنها را در سطح روحی و جسمی ناراحت خواهد کرد و فدریکو (ریکاردو Scamarcio) ، همسایه علاقه مند به شکست این زوج ، شروع به سوءاستفاده از حسادت برایان می کند تا این دو دوست پسر را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

صفحه اصلی Welcome، که در 11 ژوئیه در سینماها منتشر شد ، ایده ای اساسی و دور از فریبنده بودن ارائه می دهد. کارگردانی و بازیگران به کار گرفته شده نمی توانند از آنچه در صفحه اتفاق می افتد قدردانی کنند و یکی با سختی به سمت حل و فصل حساب های مخفی کشیده شود ، تقریباً گویی که در حال حاضر بداهه ساخته شده است.

 

به خانه خوش آمديد: در جستجوی هویتی که هرگز آشکار نمی شود

 

این فیلم ، ساخته دیوید لوینسون و به کارگردانی جورج راتلیف ، هرگز به دنبال نقاط عطف قادر به احیای کنترل و مدیریت بازیگران کاملاً خارج از مکان نیست ، که این امر نه به عنوان یک زوج در بحران و نه به عنوان قربانی یک مرد آماده سادیستی را قانع نمی کند. همه چیز برای به خطر انداختن تعادل آنها. پس از ارائه مکان پر زرق و برق ، شهر تودی ایتالیایی واقع در Umbria ، عنصر ترسناک باید بر فیلم حاکم باشد ، زیبایی های این مکان را تحریف می کند. خط نازک بین رویکرد پورنو نرم و تریلر صورتی بیشتر و مسطح تر می شود ، نه درک (امیدوارانه به عمد) ماهیت واقعی فیلم.

 

این راه حل غیر قابل رمزگشایی زمانی ناامید کننده می شود که ابهام اجباری و تقریبا بداهه در زمان روایت در ساختن آن بیش از حد چشمگیر باشد. در این روش جنبه های فنی مربوط به تعالی مکان و جهت گیری شخصیت های اصلی Welcome Home ضعیف می شود. فقط سه اجرا کننده تقریباً برای تمام عکس هایی که در بهترین حالت با یکدیگر تعامل ندارند و برای ارائه ایده های مفید برای کارگردان برای اقتصاد فیلمی که قبلاً در پیش نویس خاموش شده است کارگردان نیستند.

 

یک بازیگر کاملاً غیرقابل اطمینان ، تسلیم نهایی را خراب می کند

 

این زوج که توسط آرون پل و امیلی راتاجیکوفسکی تشکیل شده اند ، به هیچ وجه از پایه های در حال حاضر متزلزل که اسکلت طرح پیشنهادی را تشکیل نمی دهند ، پشتیبانی نمی کنند. علاقه عشقی که به تدریج محو می شود و سپس به واسطه یک تهدید خارجی جرقه را کشف می کند ، انگیزه ای است که در بسیاری از هیجان های شهوانی تکرار می شود. اجراهایی که در خانه خوش آمد گویی به وضوح محدود کردن و خارج از زمان صحنه را از نظر عملکرد سینمایی مسطح می کند. سوپر مدل آمریکایی تمایل به ایفای نقش آسیب دیده ندارد ، زنی که گذشته از سوءاستفاده جنسی زندگی کرده و تمایل به سازش با روان شکست خورده خود دارد.

 

هارون پل مانند شانه خود از اتاق به اتاق دیگر در عمارت تودی سرگردان است ، احتمالاً از این تعجب است که چرا تصمیم به شرکت در این فیلم گرفت. وی به لطف تجربه کمی که در پشت دوربین جورج راتلیف وجود دارد ، محدود به بودجه محدود است و تمایل به تنوع بخشیدن به ریتم توافق بین بازیگران ایجاد شده در طول دید ، متعهد نیست که تبهکار باشد و در هنگام بینایی یک نشان برجسته باقی بگذارد. این عمل. نتیجه واقعی دلسرد کننده ، اگر در مورد پتانسیلی که بازیگر برنده جایزه در جوایز امی برای سریال فرقه Breaking Bad فکر می کنیم فکر کنیم. علاوه بر این مشکلات قابل پیش بینی و ارائه مرحله ، Riccardo Scamarcio مداخله می کند. فدریکو او بخشی از تخته شطرنج است که ما را به فینال سوق می دهد که چهره خود را به عنوان یک فرد شوم با اهداف ناصحیح دوباره تفسیر می کند. یک عنوان اساساً اشتباه ، به رهبری دستان ناایمن و بازیگران خارج از کنترل. خیلی بد

  • تاریخ ارسال : شنبه 05 بهمن 1398
  • بازدید : 38 مشاهده

اولین اثر قابل توجه که ساختارشکنی یک عشق را با روشی غافلگیرانه روایت می کند و شهر بخارست را به بخشی جدایی ناپذیر و سرزنده از داستان تبدیل می کند.

دانا و آرتور زن و شوهر هستند ، در چهل سالگی آنها ، ده سال با هم بودند ، اما به نظر می رسد ، کسی این زوج ظاهراً بخشدار خود را خراب می کند. Marius Olteanu در مونستری (هیولا) می گوید ، یک فیلم بلند در رقابت در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم Trieste ، یک داستان عاشقانه ، لحظه ای که باید تصمیم بگیرید - آیا هنوز هم در کنار هم هستید یا اگر همدیگر را ترک می کنید ، بیشتر دوست دارید؟ - شرکت رومانیایی.

 

مونستری: این قالب به یک استعاره بصری در فیلم ماریوس اولتانو تبدیل می شود

24 ساعت بخارست. یک زن ، مردی که آنها را ملاقات می کنند ، می فهمند و تحت آن قرار می گیرند. ابتدا خیلی دور ، سپس در همان صفحه. داستان اولتانو در سه بخش شکل گرفت: یکی بازیگران نقش دانا ، دیگری آرتور و سپس در سومین چشم فیلمساز دو هیولا را متحد می کند - همانطور که همه ما حداقل یک بار در طول زندگی یا حتی همیشه هستیم. اولتانو درام یک زوج را روایت می کند که شاید دیگر عاشق یکدیگر نباشند یا شاید همدیگر را برای همیشه دوست داشته باشند. یکی از اولین عناصر قابل توجه استفاده از قالب است که به یک استعاره بصری تبدیل می شود - همانطور که در مامان خاویر دالان انجام داده بود - درمورد ارزش با توجه به محتوا. بیننده از واقعیتی كاهش یافته (نسبت 1: 1) و جزئی از واقعیت - كه باعث می شود این دو شخصیت تقریباً مانند عکس های گذرنامه - مانند زندگی در زندگی نیز اتفاق بیفتد: مواردی كه دیده می شود و دیگران كه دیده نمی شوند ، هنگام وجود آیا دانا آنچه را که می بیند می شنود و می شنود ، هنگامی که آرتور آنجاست که می بیند و می شنود. این فیلم در دو زمان ساخته شده است و نشانگر بعد كلاستروفوبیك است كه در آن شخصیت های اصلی در آن زندگی می كنند و فقط در لحظه دوم دوباره خود را مجدداً ترسیم می كند ، اما هرگز به طور كامل. در حقیقت در طول "عمل نهایی" این قاب گسترش می یابد ، با توجه به روابطشان ، صفحه گسترش می یابد و کوچک می شود.

 

آنچه کارگردان در دو عمل اول سعی دارد توضیح دهد ، تنهایی و دلهره دردناک است که شخصیت ها در آن زندگی می کنند: دانا به همان اندازه آرتور ناامید است. او صدمه دیده ، غمگین ، ناراحت است زیرا او چیزی را بدست آورده است ، او در تعادل بین آنچه هست و دوست دارد باشد ، بین عشقی که می تواند احساس کند و دوست دارد احساس کند. مونستری در مورد خواسته ها (مادر بودن ، خود بودن بودن) و گزینه های زندگی ، بلکه "هیولا" های داخلی نیز صحبت می کند که از درون کسانی که در آنجا زندگی می کنند بلکه زوج ها نیز حرکت می کنند. مسائلی که هنوز هم برای جامعه رومانیایی تابو است ، یعنی همجنسگرایی یا عوارضی که ناشی از یک رابطه جنسی قفل شده و مایل به بیرون آمدن است ، به آرامی بلکه به شدت لمس می شود.

 

مونستری: داستانی که ذائقه حقیقت است

تاریخ تاریک و حداقل نشان می دهد اصطکاک ، درگیری حتی ناخواسته ، اما لزوماً بین دو نفر ظاهر می شود که تا همین اواخر عاشق یکدیگر بودند. این فیلم حول خیانت به کیست ، به آنچه احساس می کنید ، از اعتماد اطرافیان است ، می چرخد ​​و داستانی عمیقاً انسانی ، صادقانه و واقعی است: غالباً برای اینکه مردم را به عشق شما رنج ندهید ، پنهان می شوید ، خود را نقاب می کنید ، نمی فهمید که این خود رابطه را آزار می دهد. حقیقتی که در هنگام تماشای آن قابل لمس است ناشی از این پروژه در پشت فیلم است که از مصاحبه های ساخته شده توسط Olteanu با زوج های متاهل برای مدت طولانی ناشی می شود: مصاحبه شوندگان در مورد عشق ، نیاز به بودن با کسی صحبت می کنند ، چه کاری می توانید انجام دهید او می خواهد برای زندگی دو نفر از عشق سازش کند. همه اینها به الگوبرداری از مونستری روی داستان دانا و آرتور سرازیر می شود: زنی که متوجه می شود در کنار خودش مردی دارد که دیگر او را نمی خواهد ، او "بیگانه" است ، اما هرگز که عشق را متوقف نمی کند ، مردی که سعی در مخفی کردن دارد. خودش و طبیعتش ("ای کاش من همان چیزی بودم که باید برای تو باشم") و کسی که علیرغم همه چیز ، عشق و علاقه خود را ادامه می دهد.

 

دو شبی که دانا و آرتور می گذرانند ، از جهات مختلف ، بسیار دردناک و مضطرب هستند. و تماشاگر در این سفر احساساتی بین تنهایی (او) و شرکت ناامید (از او) شرکت می کند.

 

مونستری: ساخت و ساز یک عشق

مونستری علاوه بر بحث در مورد عشق ، تحلیلی از جامعه رومانی است. تاریخ یک کشور را می توان با نشان دادن خانه ها ، ساختمان ها و خیابان های بخارست - از ساختمان های دهه 70 ، به آنهایی که در دهه 80 میلادی ، تا شهرهای امروزی ، می رود ، انجام داد. این شهر یک شخصیت مونستری است زیرا در درام دانا و آرتور نیز حرکت می کند ، نفس می کشد ، زندگی می کند و در آن شرکت می کند.

 

دانا و آرتور خود را در لحظه دیگری از زندگی خود می بینند ، آنها دور هستند و در عین حال نمی توانند دور بمانند. و مونستری نوعی صحنه از عروسی مدرن است ، ملاقات دو "هیولا" که می جنگند ، یکدیگر را محکم نگه می دارند و می رقصند روی یکدیگر تکیه می زنند ، خود را جدا می کنند ، وقتی ناامیدی از عدم درک بیش از حد قوی باشد.

 

Monstri اولین اثر قابل توجه است ، مقاله ای در مورد عشق ، در بعضی مواقع تعجب آور است که به لطف دو بازیگر که درد ، استعفا ، عشق را در احساسات مختلف ، بحران ، انفجار یا نابودی تجربه می کنند ، مرحله به مرحله اجرا می رود. از یک رابطه ، یک عروسی مانند آن آپارتمان که آن دو در حال خالی شدن بودند.

 
  • تاریخ ارسال : شنبه 05 بهمن 1398
  • بازدید : 72 مشاهده

(Nie) znajomi ساخته Tadeusz Śliwa نسخه لهستانی Perfetti Strangers است ، فیلمی که تا حدودی با فیلم Genovese تفاوت دارد و نقاط قوت و ضعف آن را نشان می دهد.

هفت دوست برای شام ملاقات می کنند و در یک مقطع مشخص ، یکی از آنها دیگران را به بازی بازی دعوت می کند: تلفن های همراه را روی میز بگذارید و هر پیام ، ایمیل و تماس تلفنی را که می رسد به اشتراک بگذارید. فکر می کنی این داستان را قبلاً شنیدی؟ البته ، این فیلم لهستانی با عنوان (Nie) znajomi به کارگردانی Tadeusz Śliwa است که با الهام از فیلم ایتالیایی Perfetti Strangers توسط پائولو ژنوس ، بسیار دوست داشتنی در سراسر جهان و همچنین در لهستان بود که بیش از دو سال در اتاق ماند. . (Nie) znajomi به عنوان پیش نمایش بین المللی در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم Trieste با حضور کاسیا اسمیتنیاک ، به عنوان بازیگر پل بین دو فرهنگ (لهستانی و ایتالیایی) اهدا شد ، که در این فیلم با بازی اوا ، شخصیت بازی کرد. که او نقش را در فیلم ایتالیایی پوشیده بود.

 

(Nie) znajomi: یک کمدی تلخ و شیرین که به سایه های انسان می گوید

سؤال همیشه یکسان است: چه کسی از بین ما تلفن همراه خود را روی میز قرار می دهد ، به درد دوستان ، همراهان ، بستگان؟ چه کسی در میان ما چیزی برای پنهان کردن ندارد؟ احتمالاً همه آنها. (Nie) znajomi ، مانند Perfect Strangers ، یک کمدی تلخ و شیرین است که نشان می دهد نشان دادن خود بدون پرده ها چقدر دشوار است ، چند رنج ، چقدر ناامید کننده ، اگر حقیقت را بگوییم چند انتقاد وجود دارد. چقدر با دیگران و شاید با خودمان صادق هستیم؟ ثانیاً اگر همه چیز راجع به خود بگوییم چقدر می توانیم از صداقت صحبت کنیم؟

 

همجنسگرایی ، روابط زناشویی ، مصیبت ها و اسرار کوچک آشکار می شود و نشان داده می شود که چقدر اندک می دانید چه کسی به شما نزدیک است و بنابراین یک سؤال پیش می آید: آیا ما واقعاً دوست ، همراه ، دوست داشتنی هستیم یا بهتر است این را نگه داریم که طرف را پنهان نگه داریم؟

 

آنا (مایا اوستاسوزوفسکا) ، گروزگورز (لوکاز سیملت) ، اولا (الکساندرا دومانسکا) ، تسارک (میشال زوراووسکی) ، ایوا (کاسیا اسمیتنیاک) ، تامک (توماس کوت) ، ووژک (ووشیچ زولادکوویچ) در کنار میز هستند که تابوت های خود را دارند فناوری که تمام جهان آنها پنهان است؛ و Tadeusz Śliwa در آنجا ایستاده است ، در مقابل آنها و داستان ها ، شخصیت های آن زن و مرد ، بسیار شبیه به آن ها و به شخصیت های ایتالیایی کامل ناشناخته - در بدن ، لباس ، زندگی و "داستان" را برای ما بازگو می کند. ". فقط بعداً ، این فیلم کمی از اصل فاصله می گیرد و به تصویر لحظه ای از جامعه لهستان تبدیل می شود.

(Nie) znajomi: از unicum در پانورامای ایتالیا شروع می شود ، غریبه های عالی

غریبه های عالی نمایشی منحصر به فرد در پانورامای ایتالیایی است زیرا قادر به زندگی در خارج از کشور است و نیاز به ملت های دیگر را ایجاد می کند تا خود را از تراژدی های ایتالیایی / ایتالیایی برنشانند و جامعه معاصر را تکان می دهند ، غالباً خشک می شوند. و برده نوآوری های فن آوری از آنجا که Perfect Strangers نمایانگر روشنی از یک لحظه دقیق در تاریخ کشور ما است ، اجتناب ناپذیر است که ملل مختلف متن Genovese را اصلاح و شکل دهند - چیزی که اسمیتنیاک اعتراف می کند از او قدردانی نمی شود. برای مثال هایی که بهتر این موضوع را توضیح می دهد: بازسازی اسپانیایی Perfectos desconocidos توسط Álex de la Iglesia سعی دارد عجیب و غریب بودن داستان را نشان دهد و پرده برآمدگی فیلمساز را برجسته کند ، در لباس لی جائو-کیو در کره جنوبی ، Intimate Strangers ، در عوض ، گلیت خانه ای است که شام ​​برپا می شود و یکی از اصلی ترین ویژگی های جامعه کره جنوبی ، اختلاف طبقاتی را آشکار می کند.

 

(Nie) znajomi: فیلمی که داستان اصلی را به سس لهستانی ترجمه می کند

(Nie) znajomi ارزش اصلی غذایی را در فیلم ما از دست می دهد ، زیرا همانطور که اسمیتنیاک در مراسم اهدای جایزه و ارائه قبل از نمایش خاطرنشان می کند ، برای فرهنگ لهستانی آن معنای اجتماعی ، تجمیعی یا اجتماع را ندارد. سفره لهستانی ، مراسم آماده سازی ، صفات اساسی در غریبه های بی نقص ایتالیایی ، در اپرا لهستان پراکنده است ، غذا در آنجا است اما بهانه‌ای است که از طریق آن درباره چیز دیگری صحبت می‌کنیم.

در فیلم filmliwa ، موسیقی که در ادامه ، تعقیب و همراهی کاراکترها برای آشکار کردن طرفهای پنهان آنها ، اسرار و رازهایی است که حتی نزدیکترین افراد نیز نقش مهمی ندارند. یکی از موفق ترین و آشکارترین لحظات این که چقدر کار در پشت این تنظیم مجدد وجود دارد ، رقص است که بعد از اوا کشف کرد که همسرش به سمت تجزیه و تحلیل می رود: چشم سینمایی با دیدن لطف و ظرافت هفت دوست را که با موسیقی حرکت می کنند مشاهده می کند. در یک اتاق نشیمن عظیم ، غرق در یک نور آبی رویایی و روانگردان. سکانسی که شرکای سیگار کشیدن مانند نوجوانان بالا می رود و فیلمساز این سفر را با بازی با رسانه و با چراغ دنبال می کند ، بخشی از همین سریال است. این صحنه هایی است که ما در فیلم Genovese خیلی سختگیرانه تر و تمرکز آن را در هواپیمای دیگری ، کلمه نمی بینیم و ناگزیر از کمدی ایتالیایی سرچشمه می گیریم که بسیار بیشتر به یک نوع خاص از طنز و تأملات اجتماعی و فرهنگی گره خورده است.

 

در دیالوگ های میان شخصیت ها تنش ها و تضادهای معمولی برای جامعه لهستان می یابیم: رابطه پیچیده با اتحادیه اروپا ، مقاومت های سخت و بی معنی نسبت به همجنسگرایی - عنصری که تا حدودی در فیلم ژنو نیز وجود دارد - ، عشق و عشق "فداکاری" نسبت به ایتالیا ، هم به عنوان ادای احترام به دلیل فیلمبردار مرجع ، بلکه به عنوان نشانه ای از یک رابطه اقتصادی و فرهنگی هنوز زنده و عمیق درک می شد.

 

(Nie) znajomi: فیلمی که نقاط قوت و ضعف دارد اما کاملاً درگیر آن نیست

(Nie) znajomi ساخته Tadeusz Śliwa فیلمی است که نقاط قوت و ضعف خود را دارد. در حالی که تماشا می کنید ناگزیر باید خود را از فیلم مدل جدا کنید اما یکی از نکات اساسی این است که شما توسط تاریخ کاملاً "مکیده" نیستید.

 

علیرغم داستان ، فیلمنامه و بازیگران ، فیلم Tadeusz Śliwa در این برد برنده نمی شود.

 

 
  • تاریخ ارسال : جمعه 04 بهمن 1398
  • بازدید : 36 مشاهده

این خبر درحالی پیش می آید که در اکتبر سال 2019 ، HBO Max برای استثمار عناوین کاتالوگ استودیوی ژاپنی با استودیو غیبلی توافق نامه ای امضا کرده بود.

خانه تولید تاریخی ژاپن با غول استریمینگ قرارداد بست. در اینجا تمام جزئیات توافق بین نتفلیکس و استودیو غیبلی آورده شده است

این خبر به طور ناگهانی به دست آمد و تعجب آور بود: Netflix حق تولید مثل فیلم های انیمیشن استودیو گیبلی را بدست آورد که از اول فوریه در این فهرست قرار می گیرد. یا بهتر بگوییم ، قسمت اول فیلم ها در ماه فوریه توزیع می شود ، در حالی که قسمت باقی مانده از فهرست در آوریل پیشنهاد می شود.

 

این خبر درحالی پیش می آید که ، در اکتبر سال 2019 ، HBO Max برای استثمار در ایالات متحده عناوین کاتالوگ استودیوی ژاپنی با استودیو غیبلی توافق نامه ای امضا کرده بود.

 

با شروع از اول فوریه ، اولین عناوین شروع می شوند که عبارتند از:

 

قلعه در آسمان

 همسایه من توتو

Kiki - تحویل خانه

باران خاطرات

گراز قرمز

می توانید دریا را بشنوید

داستان های Terramare

در ماه آوریل 21 عنوان زیر در فروشگاه موجود است:

 

Nausicaä از دره باد

قلعه در آسمان

همسایه من توتو

Kiki - تحویل خانه

باران خاطرات

گراز قرمز

شما دریا را می شنوید

پوم پوکو

آه های قلب من

شاهزاده مونونوکه

همسایگان من یامادا

شهر مسحور

پاداش گربه

قلعه متحرک Howl

داستان های Terramare

پونیو روی صخره

Arrietty - دنیای مخفی زیر کف

تپه خشخاش

باد بالا می رود

وقتی مارنی آنجا بود

داستان شاهزاده خانم درخشان

  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 02 بهمن 1398
  • بازدید : 58 مشاهده

Avengers: Endgame، Frozen 2، The Lion King ، برخی از فیلمهایی هستند که در طول سال 2019 بیشترین برداشت را از آن خود کرده اند.

در اینجا داده هایی که توسط گروه ComScore نشان داده شده است. با وجود بحران سینماها ، درآمدهای سال 2019 همچنان در سطح بالایی باقی مانده است

به نظر می رسد ، علی رغم بحران سینماها ، در سال 2019 رسید های باکس آفیس افزایش یافته است. در حقیقت ، طبق تحلیل های انجام شده توسط گروه comScore به نظر می رسد که برای اولین بار ، به استثنای بازار ایالات متحده ، بدون احتساب بازار ایالات متحده ، رسیدهای جهانی فراتر رفته است. 30 میلیارد. واضح است که فیلم های Marvel Studios ، انتشار Frozen 2 و آخرین فصل از سه گانه جدید جنگ ستارگان نیروی محرکه بودند.

 

بعلاوه ، سال انتقام جویان نیز بود: Endgame که رکورد جدیدی را در بین بالاترین فیلم های ناخالص تاکنون ایجاد کرد. بعداً ، بازارهای رو به رشد مانند چین ، ژاپن ، کره جنوبی وجود دارند و علاوه بر این ، به نظر می رسد کشورهای اروپایی مانند فرانسه ، آلمان و اسپانیا نیز سالهای رکورددار را تجربه کرده اند.

 

از سوی دیگر ، ایالات متحده یک سه ماهه اول نسبتاً خشک را تجربه کرد (کمترین میزان از سال 2013) ، اما 9 ماه بعد رضایت زیادی به گیشه داد ، با فیلم هایی مانند The Lion King ، Avengers: Endgame و Frozen 2 برای انجام دادن. یدک کش بنابراین کل مجموعه های آمریکایی به 11 میلیارد خواهد رسید. در نتیجه ، همه اینها باعث می شود کل مجموعه های جهانی برای دومین سال متوالی از 41 میلیارد نفر فراتر رود. برای سینمایی که به نظر می رسد دچار بحران نیست ، بد نیست.

  • تاریخ ارسال : یکشنبه 29 دی 1398
  • بازدید : 28 مشاهده

همه رویای یک زندگی شاد را در سر می پرورانند ، اما کمتر کسی می داند چگونه به آن دست یابد. بسیار علاقه مند به این موضوع هستند و دانشمندانی که آزمایش های زیادی را در جستجوی دستور العمل آرزو انجام می دهند. و مثل همیشه معلوم می شود که خوشبختی در جزئیات کمی از زندگی روزمره نهفته است. ما هفت روش علمی اثبات شده را برای کمک به شما کمی شادتر می کنیم. وظیفه شما این است که یاد بگیرید چگونه آنها را عملی کنید. برنامه آنلاین ما "خود تنظیم ذهنی" همچنین می تواند تفکر مثبت را به شما آموزش دهد.

1

به دیگران کمک کنید

یک روش آسان برای خوشبختی ، خوشبختی افراد دیگر است. جان آکور در کتاب خود به عنوان مزایای خوشبختی داده های یک مطالعه را ذکر می کند:

 

"... هنگامی که محققان در مورد خریدهای اخیر خود با بیش از 150 نفر مصاحبه کردند ، دریافتند که هزینه کردن برای رویدادهایی مانند کنسرت و شام های گروهی بسیار سرگرم کننده تر از خرید کفش ، تلویزیون ، یا ساعتهای گران قیمت است. خرج کردن پول برای افراد دیگر ، به نام "هزینه های اجتماعی" ، باعث افزایش خوشبختی می شود.

 

مطالعه مشابهی در مجله مطالعات خوشبختی [لارا آکنین ، 2019] منتشر شد. شرکت کنندگان در این آزمایش به دو گروه تقسیم شدند. به اولی دستور داده شد كه خرید چیزهایی را برای افراد دیگر به یاد بیاورید ، دوم - برای خودشان. دانشمندان دریافتند که افراد گروه اول سطح شادابی بالاتری را نشان می دهند. سپس به شرکت کنندگان پاداش پولی داده شد و از آنها خواسته شد که فکر کنند که با این پول چه می کنند. کسانی که به خاطر خرید سایرین به خاطر آوردند ، احتمالاً این بار نیز برای دوستان هزینه می کنند. به نظر می رسد هرچه بیشتر به دیگران کمک کنید ، خوشحال تر خواهید بود و می خواهید دوباره به آنها کمک کنید.

 

2

لبخند بزنید و مثبت فکر کنید.

یک لبخند به خودی خود باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. اما اگر او را با افکار مثبت همراهی کنید ، حتی موثرتر خواهد بود.

 

دانشمندان دانشگاه میشیگان آزمایشی را تأیید کردند که این امر را تأیید کرد [Brent A Scott، 2011]. آنها کارگران خدمات را به دو گروه تقسیم کردند. اولین مورد فقط برای لبخند زدن در طول روز ارائه شد. از دوم خواسته شد كه به كمك افكار مثبت ، مثلاً در تعطیلات گرمسیری یا كنسرت كودكان ، لبخندی برانگیزد. شرکت کنندگان در گروه دوم نسبت به داوطلبان گروه اول ، روحیه بهتری در طول روز کاری نشان دادند. آنها همچنین به ندرت مشاغل را تغییر می دادند.

 

علاوه بر این ، لبخند بر بهره وری تأثیر می گذارد. این تمرکز را بهبود می بخشد و به مقابله با کارهای شناختی کمک می کند. این در یک مطالعه انجام شده در دانشگاه تمپلتون [Johnson K. J.، 2010] بیان شده است. دانشمندان خاطرنشان كردند كه چنين تأثيري فقط هنگامي كه لبخند خالصانه ظاهر شود ، ظاهر مي شود.

 

3

بیشتر اوقات چیزهای خوب را برنامه ریزی کنید

این کار می کند حتی اگر بعدا برنامه خود را انجام ندهید. تحقیقات نشان داده اند که پیش بینی سرگرم کننده تر از خود رویداد است [جروین نویجن ، 2010]. دانشمندان سطح شادی را از برنامه ریزی یک تعطیلات تا اتمام آن اندازه گیری کردند. آنها دریافتند که اثر پیش بینی برای 8 هفته قبل از شروع سفر باعث افزایش شادی می شود. پس از بازگشت به خانه ، این رقم به سرعت به مقادیر پایه بازگشت.

 

بنابراین فعالیت های دلپذیر را برای خود پیش بینی کنید ، اعم از تعطیلات یا ملاقات با دوستان ، حتی اگر چند ماه قبل از این رویداد باقی بماند. هر وقت به شلیک خوشبختی نیاز دارید ، خود را از این رویداد یادآوری کنید.

 

4

قدردانی کنید

در یک آزمایش ، شرکت کنندگان به سه گروه تقسیم شدند: گروه اول چیزهای ناخوشایند را ثبت کردند ، دوم موارد خنثی و سومین مواردی که از آنها سپاسگزار بودند [Emmons R. A.، 2003]. این مطالعه نشان داد که افراد گروه سوم بالاترین سطح خلقی و بهزیستی کلی را نشان می دهند.

 

مجله مطالعات خوشبختی مطالعه مشابهی را منتشر کرده است [Toepfer، Steven M، 2012]. این مطالعه چگونگی تأثیرگذاری نامه های تشکر از سطح خوشبختی را بررسی می کند. این آزمایش شامل 219 نفر بود که سه نامه در هفته به مدت سه هفته نوشتند.

 

نتایج نشان داد که نوشتن یادداشتهای تشکرآمیز باعث افزایش شادکامی و رضایت از زندگی شرکت کنندگان می شود و ضمن کاهش علائم افسردگی

 

راه های زیادی برای تمرین قدردانی وجود دارد:

 

یک دفترچه خاطرات از چیزهایی که از آنها سپاسگزار هستید نگه دارید.

سه اتفاق خوب را که هر روز با یک دوست یا شریک زندگی می افتد به اشتراک بگذارید.

قدردانی از سایر افراد.

این کار را به طور مرتب انجام دهید تا از تمام مزایای سپاسگزاری برخوردار شوید.

5

انتظار ندارید تغییر کنید

طرز تفکر در مورد آینده ما به طور مستقیم بر احساس رضایت ما از زندگی تأثیر می گذارد.

 

دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا بیش از 10 سال مجموعه داده ها را مورد مطالعه قرار دادند [جوزف س. ریف ، 2010]. آنها دریافتند افرادی که انتظار داشتند در آینده بهتر یا بدتر شوند ، 10 سال بعد رضایت کمتری نشان دادند. با این حال ، افرادی که انتظار داشتند یکسان بمانند ، عموماً بعد از 10 سال خوشحال تر بودند.

 

این بدان معنا نیست که نباید به آینده فکر کنید. شما باید اهداف را تعیین کنید و به سمت آنها بروید. اما چیزی انتظار نداشته باشید. در مسیر خود متمرکز شوید و سپس شادتر شوید.

 

6

ایمان خود را به وحدت در جهان بیابید

اگر اعتقاد دارید که همه چیز در جهان بهم پیوسته و به هم وابسته هستند ، از زندگی خود راضی تر خواهید بود. این توسط نتایج تحقیق انجام شده توسط دانشمندان آلمانی مشهود است [لورا ماری ، 2019].

 

از افراد خواسته شد به تعدادی از عبارات پاسخ داده شده برای سنجش اعتقاد خود به وحدت پاسخ دهند (به عنوان مثال ، "من معتقدم که همه چیز در جهان مبتنی بر یک اصل مشترک است" یا "همه چیز در جهان بهم پیوسته و وابسته به یکدیگر هستند"). از آنها همچنین خواسته شد كه برای رضایت كلی از زندگی آزمایشاتی انجام دهند. درمجموع ، حدود 75000 نفر مصاحبه شدند.

 

محققان دریافتند افرادی که به ایده وحدت اعتقاد دارند ، عموما از زندگی خود راضی تر و احساس خوشبختی می کنند. اعتقاد به وحدت در این زمینه می تواند به معنای هر چیزی باشد از اعتقادات مذهبی گرفته تا اعتقادات علمی مبنی بر اینکه همه چیز در طبیعت بهم پیوسته است.

 

7

بیشتر اوقات از طبیعت بازدید کنید

مطالعات بیشماری فواید این عمل را برای احساس خوشبختی تأیید می کند. بنابراین ، کارکنان دانشگاه آلاباما دریافتند که فقط 20 دقیقه پیاده روی در یک پارک شهری شما را شادتر می کند [هون کی یوئن ، 2019].

 

دانشمندان انگلیسی نیز این پایان نامه را تأیید می كنند [GeorgeMacKerron، 2013]. آنها دریافتند که راه رفتن در روزهای آفتابی گرم در نزدیکی دریا ، برای سعادت مفیدترین است. در عین حال ، افراد در هر مکان طبیعی نسبت به مناطق شهری احساس خوشبختی می کنند.

 

اما شگفت آورترین کشف توسط دانشمندان دانشگاه اوزاکا ژاپن صورت گرفت [یوشیرو تسوتسوی ، 2012]. به گفته آنها ، دمای فعلی در مقایسه با متغیرهایی از قبیل سرعت باد و رطوبت یا حتی میانگین درجه حرارت در طول روز تأثیر بیشتری در شادابی ما دارد. معلوم شد که بهینه ترین شاخص برای خوشبختی دمای 14 درجه سانتی گراد است.

 

خلاصه

تاکنون هیچ کس عامل اصلی بستگی به شادی را پیدا نکرده است. اما چیزهای کوچک بسیاری وجود دارد که روز به روز می توانند رضایت بیشتری از زندگی کسب کنند. در اینجا آنها عبارتند از:

 

شادی دیگران را به ارمغان بیاورد.

لبخند بزنید و در مورد مثبت فکر کنید؛

از قبل برنامه های دلپذیر را برنامه ریزی کرده و از پیش بینی لذت ببرید.

تشکر از همه چیزهای خوب در زندگی شما.

با آینده فلسفی رفتار کنید ، انتظار ندارید که تغییر کنید.

ایمان خود را به وحدت بیابید.

وقت بیشتری را در بیرون از منزل بگذرانید.

همه اینها روشهای قابل اعتماد هستند که باعث شادی بیشتر شما می شوند. آن را در عمل تست کنید و سپس نتایج خود را با ما به اشتراک بگذارید. موفق باشید!