درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود سریال خاتون قسمت ششم 6 کامل با لینک مستقیم

    دانلود سریال خاتون قسمت ششم 6 کامل با لینک مستقیم

  • دانلود قسمت پنجم 5 سریال خاتون کامل با لینک مستقیم

    دانلود قسمت پنجم 5 سریال خاتون کامل با لینک مستقیم

  • دانلود سریال زخم کاری قسمت چهاردهم ( قسمت 14 زخم کاری )

    دانلود سریال زخم کاری قسمت چهاردهم ( قسمت 14 زخم کاری )

  • سرگرمی جالب برای اوقات فراغت با دانلود فیلم و سریال در مدرن فیلم

    سرگرمی جالب برای اوقات فراغت با دانلود فیلم و سریال در مدرن فیلم

  • دانلود شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب های مافیا 3 فصل سوم 3

    دانلود شب های مافیا 3 فصل سوم 3 قسمت دوم 2 | دانلود قسمت دوم 2 شب های مافیا 3 فصل سوم 3

  •  دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت سوم  

     دانلود قسمت سوم 3 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت سوم  

  • دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

    دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

  • دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم [ قسمت 12 زخم کاری   [

    دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم [ قسمت 12 زخم کاری   [

  • دانلود جدیدترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی در رسانه مدرن فیلم

    دانلود جدیدترین فیلم و سریال ایرانی و خارجی در رسانه مدرن فیلم

  • دانلود قسمت دوم 2 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت دوم 2

    دانلود قسمت دوم 2 سریال قبله عالم | دانلود سریال قبله عالم قسمت دوم 2

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 10 بهمن 1398
  • بازدید : 33 مشاهده

بین موسیقی و غار ، رقص و دوستی: بیت فیلم فیلم نسل نود ، جوانان و انقلاب آنها است.

سیاه و سفید ، دهه نود ، حومه اسکاتلند. جوانانی که نمی دانند کجا باید بروند ، که پلیس در خانه دارند تا پدرشان باشند و آینده ای که نامشخص و دلسرد کننده به نظر می رسد. مهمانی های ریو ، ریتم های پایدار ، رقص وحشی که همه چیز از استقلال شما باقی مانده است قبل از مجبور شدن ، متأسفانه ، عالی می شوند. فیلم جدید Beats توسط کارگردان برایان ولز می توانست تهاجمی باشد. این می تواند با واقعیت دراماتیک شهرهای خارج از شهر ، جنایت کم محلات متروکه درگیر شود و این اتحاد را بین شخصیتهای طبقات مختلف اجتماعی ایجاد کند تا دلالت بر دلهره آورترین و دراماتیک ترین دلایل آنها داشته باشد.

 

با این حال ، کار موسیقی در اواسط دهه 90 دقیقاً برعکس آنچه انتظار می رفت بود. این عناصر معمولی یک سینمای سخت ، عصبانی و نیازمند فریاد می کشد تا نفس شخص را پیدا کند ، آنها را به راه حل های غیر منتظره تبدیل کند ، به تفریحی غیر منتظره ، مطمئناً بدون فوریت آتازی سالهای نوجوانی ، بلکه آنها را در فیلمی متمرکز می کند. او روابط عاطفی را به جای نابودی آنها انتخاب می کند ، که همیشه بر تهدیدهای احتمالی همسو است ، اما از گذشته قوی تر و درک می شود.

 

ضرب و شتم - به معنای جوان بودن در دهه 90 

جاننو و اسپانر شخصیت اصلی اپرای بیتز هستند. بازیگرانی کریستیان اورتگا و لورن مکدونالد که نه تنها در تفاوت کاراکترها شخصیت ها و پیکربندی ها را به همراه می آورند بلکه از طریق استفاده بی عیب و نقص از فیزیولوژی خود ، به آنها بدن می دهند ، بنابراین برای داستانی که توسط کارگردان ولزی بهمراه کیان هورلی ، نویسنده قطعه تئاتر ناشناس که از آن سوژه زنده می شود. از آنجا که صحبت کردن از خودمختاری بدون قرار دادن اجساد در پیش زمینه غیرممکن است ، از یادداشتهای پرنده ای که بر روی آن می جنگند ، سست شود ، به دنبال فضای خود بگردید و گاهی اوقات در ذوب شدن ، لمس کردن ، در آغوش گرفتن یکدیگر پیدا کنید.

 

شخصیت های ایده آل ، بنابراین ، برای ظاهر خود ، که به آن کمک می کنند به طراحی و محفظه لباس ویکتور Molero و Carole K. Millar اضافه شوند ، مترجمان شب جوانی خود را که آماده می شود برای شرکت در اولین هیولا که تا کنون پا گذاشته اند ، زندگی می کنند. و تصمیم به انجام این کار را به عنوان وداع با دوستی خود ، حداقل به عنوان آنها تا آن زمان او را می شناختند. اقدامی انقلابی در برابر باریک بودن حکومتی که می خواهد شهروندانش در وجود راحت و غیرقابل اغراق در آنها قفس شوند ، آنها را با آرامش روحشان وسوسه می کنند و به این ترتیب آنها را تحت قوانین و قوانین اخلاقی مظلوم نگه می دارند.

 

در واقع ، بر خلاف قانون عدالت کیفری است که جوانان این کشور قیام می کنند و حزب الکترونیکی که صدها نفر مانند آن موج می گیرند ، قیام می کنند. قانونی که گروه های مونتاژ شده را از گوش دادن به آهنگ هایی که دارای ریتم مداوم و مکرر هستند ، منع می کند ، عملی که پلیس باید از آن مراقبت کند ، نظم و سکوت را برای افراد فردا تحمیل کند. مسابقه برای آزادی ، استقلال و توانایی پاره شدن طناب هایی که آنها را به خانواده های خود و شرایط اجتماعی خود لنگر می زند ، باعث می شود دلایل Beats که در آن می توان حجم داستان دو شخصیت اصلی را که هرگز سعی در غم و اندوه ندارند ، بالا ببرد. اما همراه با شخصیت های خود او در جستجوی تخلیه الکتریکی است که باعث می شود احساس زنده بودن کنند ، شاید برای اولین بار باشد.

 

ضرب و شتم - شبهایی که سینماگرافی شما را عوض می کند

نه تنها جاننو و اسپانر ، بیت نیز خودش را در منظر مقصد نهایی قرار می دهد تا سرانجام روی نت های ریتمیک و ضربان آور غوغای روانگردان منفجر شود ، که در بیان فیلمبرداری با پیشنهاداتی که این وقایع بوجود می آورد و به نوبه خود می آید ، وابستگی بسیار خوبی پیدا می کند. مقدمه برانگیختن ترکیبی از رنگ ها ، اشکال ، تصاویر برجسته شده و یادآوری زنجیره صنعتی ، از طریق مونتاژ که در اوج غروب شخصیت های اصلی فوران می کند ، بخشی از فیلم می شود ، و رنگ را به جایی اضافه می کند که تا آن لحظه از دست رفته باشد و به پیشنهاد تبدیل شود. روحانی که در درون غار جمع می شوند بیش از صبر و شکیبایی است.

 

موسیقی به عنوان رهایی ، Beats را به سمت رقصی بی حد و حصر سوق می دهد ، که منجر به فریب حرکات و اشکال برای فیلمی می شود که می توانست بیننده نگرانی ها و احساس اسارت یک نسل را به بیننده منتقل کند ، اما در عوض تصمیم می گیرد آن را به طور رسمی وارد کند. آن دایره دانش و دوستی برای به اشتراک گذاشتن آهنگ ها در رادیو ، شورش ها و راهنماهای ماشین بی پروا. این همان چیزی است که سالهای بعدی عمر را نشان می دهد.